  • 11. Data: 2014-05-19 11:18:07
    Temat: Re: net info
    Od: firr <p...@g...com>

    > Ale API jest obsolete.

    mozesz podac jakies uzasadnienie to tego twierdzenia.. jakies cytaty z internetu
    czy cos takiego ? Co jest zrodlem twojego
    przeswiadczenia w tym temacie ?

  • 12. Data: 2014-05-19 15:51:48
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 19 May 2014 09:01:06 +0200, wloochacz
    <w...@n...spam.gmail.com> wrote:
    > A wracjąc; .NET jest sam w sobie prosty, imho dużo prostszy od
    C/C++.

    Cytryna jest prostsza niż maraton. Bez sensu? Owszem. Tak jak
    porównywanie języka programowania z platformą.

  • 13. Data: 2014-05-19 16:03:40
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 19 May 2014 02:18:07 -0700 (PDT), firr

    > mozesz podac jakies uzasadnienie to tego,,, twierdzenia.. jakies
    cytaty z internetu
    > czy cos takiego ? Co jest zrodlem twojego
    > przeswiadczenia w tym temacie ?

    Fir, nie dość że sam że sobą gadasz (bo Donald to wyraźnie twoje
    alter ego)... to jeszcze udajesz głupa i analfabetę nie nadążającego
    za postępem.

    Zobacz czy jest Win API 64-bitowe. Zobacz jak są robione przez MS
    nowe programy. Policz jaki procent projektów startuje teraz od Win
    API. Jak się Win API ma do managed code.

  • 14. Data: 2014-05-19 18:41:27
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 16:03:40 UTC+2 użytkownik slawek napisał:
> [...]
    >
    > nowe programy. Policz jaki procent projektów startuje teraz od Win
    >
    > API. Jak się Win API ma do managed code.

    lepiej odpowiedz na pytanie, pytam bo nie wiem
    o co ci chodzi z tym winapi i 64 bity? (co do
    pozostalych dwu kwestii jesli nawet malo ludzi pisze w winapi (co nie jest chyba
    calkiem prawdą) to nie przeciez znaczy ze winapi jest przestarzałe moze predzej
    niemodne )

    to jak ja widze sprawy - winapi sa to podstawowe
    funkcje do programowania programow pod windows
    leżace w systemowych dllkach kernel32.dll, user32.dll, gdi32.dll i paru innych (z
    odwolaniami do jescze bardziej systemowych ale
    z tego co wiem nie ma tego dużo) te dllki to niejako sedno windowsa - na razie jakos
    nie
    czuje by to bylo przestarzałe (tak samo jak
    bynajmniej przetarzaly nie jest asembler ani jezyk c )

  • 15. Data: 2014-05-19 19:45:45
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 19 May 2014 09:41:27 -0700 (PDT), firr napisał(a):

> [...]
    jakos nie
    > czuje by to bylo przestarzałe (tak samo jak
    > bynajmniej przetarzaly nie jest asembler ani jezyk c )

    Twoje czucie nie ma tu nic do rzeczy. Swiat iodzie naprzod, WinAPI jest
    mocno archaiczne, Microsoft chce je porzucic, nastepca jest WinRT:

    http://en.wikipedia.org/wiki/WinRT

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 16. Data: 2014-05-20 07:13:02
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 19 May 2014 09:41:27 -0700 (PDT), firr
    > bynajmniej przetarzaly nie jest asembler ani jezyk c )

    Jak się nazywała ostatnia komercyjnie sprzedawana gra pisana w
    asemblerze i kiedy to było?

  • 17. Data: 2014-05-20 09:23:05
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 maja 2014 07:13:02 UTC+2 użytkownik slawek napisał:
    > On Mon, 19 May 2014 09:41:27 -0700 (PDT), firr

    > Jak się nazywała ostatnia komercyjnie sprzedawana gra pisana w
    >
    > asemblerze i kiedy to było?

    skad mam wiedziec? odpowiedz moze sam na te pytania zamiast kierowac je do mnie, co?
    Ja jak mowie nie mam teraz duzo czasu a pytanie bylo konkretne [co do gier i asma
    wiem tyle ze znam (z gemedev.net) paru czy parenastu koderow duzych gier i wielu z
    nich zna i wspolczesnie używa asma - nie mam jednak czasu szukac gdzie jak co itd -
    jesli masz takie dane to zaprezentuj a przeczytam ]

  • 18. Data: 2014-05-20 14:19:17
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 20 May 2014 00:23:05 -0700 (PDT), firr
    > skad mam wiedziec? odpowiedz moze sam na te pytania zamiast
    kierowac je do =

    Ale to ty piszesz, że asm ciągle żywy. Owszem, można. Bardzo rzadko
    trzeba. To tak jak z teściową - im mniej jej oglądasz tym lepiej.

  • 19. Data: 2014-05-20 17:17:12
    Od: firr <p...@g...com>

    > Ale to ty piszesz, że asm ciągle żywy.

    nie, ja pytalem czemu wciskasz sobie twierdzenie ze winapi jest przestarzałe:

    jakie mozesz znalezc mozliwie najlepsze uzasadnienie tego twierdzenia

    co do winrt to nie wiem nie interesowalem sie tym (nie mam tyle czasu), nie wiem
    dokladnie co to jest - ale jesli winrt to co z .netem ? czy jesli winrt wejdzie
    winapi zostanie 'wyłaczone'? kiedy? - czy naprawde jest jakis powazny argument na to
    ze winapi jest teraz przestarzałe ?

    winpi mogloby sie stac przestarzale tak jak np dos ale jakos slabo to widze, wcale
    niekoniecznie sie to musi stac, i na razie nic o tym nie wiem, mz winapi jest ciagle
    zupelnie aktualne (wolalbym by sie nie
    stalo bo dla mnie jest jedną z sensowniejszych opcji a jakbym mial sie przenosic na
    cos takiego jak .net to chyba
    zainstaluje linuxa (choc nie mam o nim bladegopojecia*) ) **

    * jak sie nazywa linuxowy odpowiednik winapi tj bazowe systemowe proceduralne api
    pozwlajace tworzyc aplikacje? dziala to miedzy roznymi wersjami linuxa?

    ** na razie to co mi sprawia najwieksze teraz problemy w moich projektach nie zalezy
    od zewnetrznych systemow i jest sprawą pewnego wewnetrznego pojeciowego i
    energetycznego zagmatwania w ktorym sie sam pogubilem tak ze jakiego api uzyc sa to
    dla mnie sprawy czwartorzędne

  • 20. Data: 2014-05-22 07:10:18
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 20 May 2014 08:17:12 -0700 (PDT), firr
    > jakie mozesz znalezc mozliwie najlepsze uzasadnienie tego
    twierdzenia

    Najlepszym uzasadnieniem że tak jest jest to iż Firr twierdzi że tak
    nie jest.

    Sorry, ale nikomu dziś nie potrzebne jest ani _ahincr, ani
    MAKEPROCINSTANCE. OWL też już nie ma.

    Oczywiście jak ktoś chce może robić co mu się podoba. Ale odradzam
    Win API, Algol, sortowanie bąbelkowe i WinG. Po prostu ich czas już
    minął.