  • 21. Data: 2004-04-07 10:54:34
    Temat: Re: newsy, klasa zdresowa itd
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Mateusz(Amkacz) <m...@...sygnaturce> w artykule
    <news:c504oc$c9q$1@korweta.task.gda.pl> pisze:

    > Obywatel Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> naskrobał:

    > W odp na post PM już wypiłem czarę goryczy, klęknąłem i łyknąłem
    > paniczowi dumla przyznając się do błędu.

    To teraz przyjrzyj się swojej wiadomości i zobacz, jak kaszanisz cytaty.

    > No need to do that - this is my life's motto.
    > You just need to imagine, that even the best can fail...

    Czytasz, piszesz, ale ze zrozumieniem znacznie gorzej. Czujesz się pewnie na
    grupach dyskusyjnych, prawda?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)

  • 22. Data: 2004-04-08 13:54:00
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Mateusz(Amkacz) wrote:
    > Obywatel Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> naskrobał:

    > w tym przypadku problemem jest brak rev-dnv, a więc nie mija się z prawdą co
    > do "nie działania"
    > czujesz sie pewnie na grupach dyskusyjnych prawda?

    Przyganiał kocioł garnkowi. Właśnie sprawdziłem, news.onet.pl nie wymaga
    revdnsa.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919