  • Data: 2016-06-07 10:27:04
    Temat: Re: nitowanie wózka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 10:18:27 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

    > Zdaje mi się że taki nit to po prostu kawałek rurki stalowej.

    pełny, potem pusty - patrząc od łba.

    > Jak się taką rurkę ma, to jest łatwo. A jak się nie ma, to trzeba
    > kombinować. Na przykład znaleźć na mieście majstra który takie wózki
    > naprawia i ma szufladę z nitami. Albo samemu znaleźć coś co pasuje.

    Nie podałeś nic konkretnego, ale w obecnej kondycji usenetu trzeba się cieszyć z
    każdej odpowiedzi ;)
    Mimo wszystko liczę że znajdzie się ktoś kto ma doświadczenie z takimi nitami i coś
    poradzi. Nie jestem 'mechanicznym' inżynierem więc pytam kogoś z wiedzą.
    --
    jureko