  • 1. Data: 2016-06-07 09:42:25
    Temat: nitowanie wózka
    Od: s...@g...com

    Hej,
    chciałbym wymienić nity w wózku dziecięcym. Doszedłem już że są tam nity drążone
    (chyba stalowe). W moim zasięgu były do tej pory tylko zrywane, ale te są raczej za
    słabe.
    Pytanie: jak się zakuwa takie nity (drążone)? Wystarczy młotek i jakiś zakuwak? Czy
    jest do tego jakaś nitownica? (nie stacjonarna, bo z takimi widziałem filmy).
    Czy może sobie odpuścić i odnieść gdzieś gdzie to zrobią?
    --
    jureko

  • 2. Data: 2016-06-07 10:18:26
    Temat: Re: nitowanie wózka
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 09:42:25 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    jest do tego jakaś nitownica? (nie stacjonarna, bo z takimi widziałem filmy).
    > Czy może sobie odpuścić i odnieść gdzieś gdzie to zrobią?

    Zdaje mi się że taki nit to po prostu kawałek rurki stalowej. Jak się taką rurkę ma,
    to jest łatwo. A jak się nie ma, to trzeba kombinować. Na przykład znaleźć na mieście
    majstra który takie wózki naprawia i ma szufladę z nitami. Albo samemu znaleźć coś co
    pasuje.

  • 3. Data: 2016-06-07 10:27:04
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 10:18:27 UTC+2 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

    > Zdaje mi się że taki nit to po prostu kawałek rurki stalowej.

    pełny, potem pusty - patrząc od łba.

    > Jak się taką rurkę ma, to jest łatwo. A jak się nie ma, to trzeba
    > kombinować. Na przykład znaleźć na mieście majstra który takie wózki
    > naprawia i ma szufladę z nitami. Albo samemu znaleźć coś co pasuje.

    Nie podałeś nic konkretnego, ale w obecnej kondycji usenetu trzeba się cieszyć z
    każdej odpowiedzi ;)
    Mimo wszystko liczę że znajdzie się ktoś kto ma doświadczenie z takimi nitami i coś
    poradzi. Nie jestem 'mechanicznym' inżynierem więc pytam kogoś z wiedzą.
    --
    jureko

  • 4. Data: 2016-06-07 10:33:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-07 o 9:42, s...@g...com pisze:
    > Wystarczy młotek i jakiś zakuwak?

    Chyba tak. Nic wymyślnego. To nie nity wybuchowe. :-)

    http://tarpaulinaccessories.com/pl/narzedzia-zakuwak
    i-/242-zakuwak-do-nit%C3%B3w-dr%C4%85%C5%BConych-1-s
    zt.html

    http://www.eurowkret.pl/nity/nwd-drazone-z-lbem-walc
    owym.html

    Robert

  • 5. Data: 2016-06-07 11:29:19
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 10:27:05 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    poradzi. Nie jestem 'mechanicznym' inżynierem więc pytam kogoś z wiedzą.

    Już nie mam dzieci w wieku wózkowym, a miałem wtedy kiedy wózki były chyba inne niż
    teraz, więc nie chcę się wymądrzać. Ja po prostu śmigałem do warsztaciku który miałem
    blisko. Wózek na gwarancji naprawiali od ręki, to była tandeta, ale po naprawie
    działał.

    Wrzuć jakieś zdjęcie, będzie można coś mądrzejszego powiedzieć niż ogólne pierdoły.

  • 6. Data: 2016-06-07 14:06:41
    Od: 4...@g...com

    Sa zrywalne stalowe.

  • 7. Data: 2016-06-07 14:09:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-07 o 14:06, 4...@g...com pisze:
    > Sa zrywalne stalowe.

    A nitownica ta, co alu nity zaciska podoła?

    Robert

  • 8. Data: 2016-06-07 15:29:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
    >słabe.
    >Pytanie: jak się zakuwa takie nity (drążone)? Wystarczy młotek i

    Ogolnie wystarczy, ale byc moze trzeba doswiadczenia.
    No i wozku to moze nie byc dojscia - jesli to gdzies w rurce.

    Teoria zna jeszcze nity wybuchowe ... ale czy to sie jeszcze daje
    kupic ?

    >Czy może sobie odpuścić i odnieść gdzieś gdzie to zrobią?

    Mozna srubami i nakretkami ..

    J.

  • 9. Data: 2016-06-07 16:25:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-07 o 15:29, J.F. pisze:
    > Mozna srubami i nakretkami ..

    A zwłaszcza kołpakowymi. :-) Jeżeli miejsce pozwala.

    Robert

  • 10. Data: 2016-06-07 16:28:49
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > A zwłaszcza kołpakowymi. :-) Jeżeli miejsce pozwala.

    A potem się okaże że najsłabszym elementem wózka jest jego stelaż,
    zrobiony z rurek o zerowej grubości ścianki :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem