  • 1. Data: 2015-03-04 16:23:40
    Temat: nju konto po wieki
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    dołądowałem konto w nju ,ale gdy próbuję sprawdzac stan konta *127*1#
    pokazuje mi sę ważność 9 dni, a nie po wieki... co jest grane?

  • 2. Data: 2015-03-04 21:00:43
    Temat: Re: nju konto po wieki
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 16:23, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > dołądowałem konto w nju ,ale gdy próbuję sprawdzac stan konta *127*1#
    > pokazuje mi sę ważność 9 dni, a nie po wieki... co jest grane?

    Sprawdzam u siebie i napisane jest środki ważne bezterminowo.

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2015-03-04 21:39:26
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    OK, wszystko gra, dzięki
    trzeba było sporo poczekać...

  • 4. Data: 2015-03-04 21:40:27
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    miałbym jeszcze pytanie, czy taki pakiet internetu 1GB to dużo czy mało,
    jakieś wyszukiwania google, mapa, poczta ?

  • 5. Data: 2015-03-04 21:56:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-04 21:40, Ministerstwo Propagandy wrote:
    > miałbym jeszcze pytanie, czy taki pakiet internetu 1GB to dużo czy mało,
    > jakieś wyszukiwania google, mapa, poczta ?

    jak nie będziesz zaglądał na YT - to wystarczy spokojnie.

  • 6. Data: 2015-03-08 00:08:32
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    > jak nie będziesz zaglądał na YT - to wystarczy spokojnie.

    yhy, a wyobraz sobie taka sytuacje jak uzywanie gpsa w aucie ale nie z googlowską
    mapą a z warstwa zdjeć satelitarnych.
    notabene, znacznie lepiej daje orientację w terenie niż mapa, z oczywistych względów.

    no więc jak kiedyś zmierzyłem, przejechanie ok 300km w takim trybie pobrało ok 800MB
    danych. 4-5 godzin.

  • 7. Data: 2015-03-08 19:48:48
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-08 00:08, adamschodowy wrote:

> [...]
    względów.
    > no więc jak kiedyś zmierzyłem, przejechanie ok 300km w takim trybie pobrało ok

    kiedyś można było ściągnąć mapy google off-line interesujacego obszaru.

    (nie potrafię teraz tej funkcji znaleźć - pewnie usunęli podczas
    aktualizacji)

  • 8. Data: 2015-03-09 15:10:27
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2015-03-08 o 19:48, AL pisze:

    > kiedyś można było ściągnąć mapy google off-line interesujacego obszaru.
    >
    > (nie potrafię teraz tej funkcji znaleźć - pewnie usunęli podczas
    > aktualizacji)

    Ale z warstwą zdjęć? Jesteś pewien?

    Paweł

  • 9. Data: 2015-03-09 17:47:23
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-09 15:10, Pawel Muszynski wrote:

    > Ale z warstwą zdjęć? Jesteś pewien?

    no nie jestem pewien - bo nie potrafię znaleźć tej opcji w najnowszej
    wersji.

    Do nawigacji używam zawsze off-line (wyjatkiem jest w PL yanosik
    pracujacy w tle). Navi googla aby uzywac musialbym byc mocno
    zdesperowany :)

  • 10. Data: 2015-03-09 18:41:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-09 17:47, AL wrote:

    > Do nawigacji używam zawsze off-line (wyjatkiem jest w PL yanosik
    > pracujacy w tle). Navi googla aby uzywac musialbym byc mocno
    > zdesperowany :)

    Zawsze mi się wydawało, że trzeba być zdesperowanym żeby używać yanosika
    jak navi. Znaczy da się, ale raczej słaby jest i już właśnie Google
    wychodzi na lepsze.

    Shrek