  • 21. Data: 2013-12-10 23:23:50
    Temat: Re: no i do znudzenia - kolejne BMW
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-09 22:05, Andrzej Lawa pisze:
    > http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-um
    acnia-stereotypy

    > Policjanci! Do dzieła!

    Kamerkę kiedyś tam kupiłem i okazjonalnie zakładałem, ale teraz widzę że
    BMW zaskakuje coraz częściej.
    I to mnie już zmotywowało do permamentnego zainstalowania kamery na stałe.
    Toż się robi tu Rosja.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2013-12-11 00:29:08
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-12-10 21:12, Krzysztof 45 wrote:

    > Od tamtej pory, pomimo tego że mam rodzinę na utrzymaniu, w dupie mam
    > zasrane polskie prawo. Wożę i mam przy sobie argumenty by w takich
    > sytuacjach nie być przysłowiową pizdą i nie liczyć że radiola nadjedzie.

    http://pl.gta.wikia.com/wiki/Wyrzutnia_rakiet ?
    ;)

    > Na marginesie dodam, że od tamtej pory po za słownym argumentem, innych
    > odpukać nie musiałem używać.

    nie zapomnij nagrac - bylby hit na youtube :)

  • 23. Data: 2013-12-11 07:49:33
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 23:23:50 +0100, Irokez napisał(a):

> [...]
    > BMW zaskakuje coraz częściej.
    > I to mnie już zmotywowało do permamentnego zainstalowania kamery na stałe.

    Rosja się nie robi, bo oni głównie z innego powodu montują kamerki -
    wymuszenia odszkodowania przez pieszych. Poszukaj na youtubie jest filmik
    młodego rosjanina, który wyjaśnia powód dla którego wiekszość w RU jeździ z
    kamerką.

    Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze
    jak piorunochron :-)

    PS.
    Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najbardziej optymalne.
    :-)

    --
    Franc

  • 24. Data: 2013-12-11 08:23:25
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/11/2013 07:49 AM, Franc wrote:

> [...]
    > kamerką.
    >
    > Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze
    potwierdzam.

    BTW w kamerkach pojawiło się coś nowego i rewolucyjnego na rynku,
    czy cały czas ten sam szajs?

  • 25. Data: 2013-12-11 08:30:19
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-11 08:23, Megrims pisze:

    > BTW w kamerkach pojawiło się coś nowego i rewolucyjnego na rynku,
    > czy cały czas ten sam szajs?

    Wydaje mi się, że "rewolucja" polega na stosowaniu obiektywów o kącie
    widzenia ~90° zamiast 120°. No i ceny, owszem, spadają. Te są po ~80zł.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 26. Data: 2013-12-11 08:32:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-11 07:49, Franc pisze:

    > Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najbardziej optymalne.

    Nie istnieje coś "najbardziej optymalne". Nie może być optymalne
    bardziej lub mniej.

    --
    MN

  • 27. Data: 2013-12-11 08:42:37
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 11.12.2013 07:49, Franc pisze:

> [...]
    > kamerką.
    >
    > Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze

    Do kompletu z kamerką trzeba będzie kupić gaz pieprzowy...

  • 28. Data: 2013-12-11 08:56:43
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 08:42:37 +0100, Albercik napisał(a):

    > Do kompletu z kamerką trzeba będzie kupić gaz pieprzowy...

    Pomysł zacny.
    Już widzę te zestawy świąteczne :-)

    --
    Franc

  • 29. Data: 2013-12-11 08:59:04
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 08:32:23 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Nie istnieje coś "najbardziej optymalne". Nie może być optymalne
    > bardziej lub mniej.
    Masz rację Panie "purysto jęzkowy" :-)

    Powinno być tak:
    Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najlepszym kompromisem
    pomiędzy ceną a jakością.

    --
    Franc

  • 30. Data: 2013-12-11 09:18:40
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 11.12.2013 o 08:32 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Nie istnieje coś "najbardziej optymalne".

    Ja myślałem, że to odpowiedź na "permamentnego na stałe" :)

    --
    SW3
    ----