  • 21. Data: 2013-08-17 11:53:39
    Temat: Re: no to sie chwale
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.08.2013 11:39, ToMasz pisze:
    > w szoku jestem... że nikt Ci nie dowalił. Spodziewałem się komentarzy
    > typu.. każda szyba z innego roku, inny odcień na tylnej lewej ćwiartce,
    > szpary się nie zgadzaja.... a tu same gratulacje

    W nowym aucie?

  • 22. Data: 2013-08-17 11:55:21
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-08-16 20:52, m...@i...pl pisze:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    ... że byłeś pod komisem Smorawińskiego na Obornickiej? :)

  • 23. Data: 2013-08-17 12:44:55
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-17 09:44, m...@i...pl pisze:

    > :p

    widzisz, trzeba było kupić ceed'a, koniecznie nowego!
    :)

    Lukasz

  • 24. Data: 2013-08-17 12:46:59
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-17 11:39, ToMasz pisze:
> [...]
    > typu.. każda szyba z innego roku, inny odcień na tylnej lewej ćwiartce,
    > szpary się nie zgadzaja.... a tu same gratulacje

    prawdziwi Polacy pomyśleli "eee, stara beemka, będzie miał wydatki, a ja
    mam nowego ceed'a który nic nie ma więc się nic nie zepsuje" :)

    Fajne autko, sam bym takie żonie kupił (jak by mnie było stać :)

    Lukasz

  • 25. Data: 2013-08-17 14:39:29
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-16 20:52, m...@i...pl pisze:
    > http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

    Nie wiem co porabiasz, ale lepszymi furami jeżdżą spawacze ze stoczni

  • 26. Data: 2013-08-17 15:49:52
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-17 14:39, DJ Abelson(R) pisze:

    > Nie wiem co porabiasz, ale lepszymi furami jeżdżą spawacze ze stoczni

    Gdzie?

  • 27. Data: 2013-08-17 15:59:13
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-17 11:53, neoniusz pisze:

    > W nowym aucie?

    Taki sobie przykład.
    Myślisz że ta ata trafią na złom? :)

    --
    Krzysiek

  • 28. Data: 2013-08-17 18:28:34
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 08/17/2013 11:55 AM, scobowski wrote:

    > ... że byłeś pod komisem Smorawińskiego na Obornickiej? :)

    To auto ma 11 miesięcy i jest z Ex-AG.

    "Ex-AG czyli samochody pofabryczne, samochody
    bezpośrednio pochodzące z niemieckiej fabryki BMW AG. "

    A takie auta zawsze mają bardzo bogate wyposażenie.
    Gwarancje mam przedłużoną o 12 miesięcy.

    Nie było rejestrowane w RP. Pierwszym właścicielem
    będzie leasing. Zamówienie podpisane, zaliczka zapłacona.

    I we wspomnianym komisie stało nie całe 24 godziny.

    Więc ja tam się ciesze :D

  • 29. Data: 2013-08-17 19:35:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-17 15:59, Krzysztof 45 pisze:

    Byłem przekonany że wkleiłem link :)

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/935832,wypade
    k-na-a4-jedna-osoba-nie-zyje-nowiutkie-auta-spadly-z
    -lawety-i-zablokowaly-autostrade-foto,id,t.html

    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2013-08-17 19:45:30
    Od: tá´Ź

    m...@i...pl wrote:

    > Więc ja tam się ciesze :D

    Nie znasz się, to i tak złom. Mój NAPRAWDĘ NOWY Logan kupiony w kredycie
    na 30 lat zjada Twoje BMW na śniadanie!

    --
    ss??q s? ??u??ou??