  • Data: 2014-04-27 20:50:24
    Temat: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:534efcdd$0$2153$65785112@news.neostrada.pl...
    > W Rubinie płytka wysokiego miała błąd konstrukcyjny skutkujący możliwością
    > pożaru tak do kwadransa po wyłączeniu odbiornika...

    W tej chwili nie przypomnę sobie szczegółów - ostatni raz Rubina (714, z
    lampą 6P45S) miałem hm...20-25 lat temu w rękach, czy chodziło może o
    okablowanie lampy, które grzało się tak bardzo, iż już nawet po miesiącu
    potrafiło się niemal zwęglić, dwa, czy trzy razy wymieniałem... Nie bardzo w
    tej chwili mogę przypomnieć, co mimo braku dopływu energii (wyłącznik z
    przodu wyłączał to fizycznie od strony sieci) mogło być tak rozgrzane, że
    nawet po kwadransie mogło się zajarać... Mógłbyś przybliżyć? Bo w tej chwili
    to nawet schematu nie wyciągnę... A nie przypominam sobie innych zwęgleń w
    panelu...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.