    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: no żesz nie zdążyłem...
    Date: Sun, 27 Apr 2014 21:01:21 +0200

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.pme.1397715883@news.chmurka.net...

    > Na czym polegał błąd?

    Myślę, myślę i wymyślić nie mogę... trafo WN było raczej za małe, aby
    utrzymać tak długo temperaturę zdolną do zapłonu, lampa stygła całkiem
    szybko i jej otoczenie także (przy wymianie okablowania, które lubiło się
    spalać zaginałem przewody tak, aby nawet, jak się całkiem odsłonią, żeby się
    nie zetknęły ze sobą), lampa pomocnicza (generator) była mała, więc ona to
    powinna być już przynajmniej nie gorąca w momencie, gdy po wyłączeniu
    odbiornika odkręcę mu plecy i zechcę ją wyjąć. Kondensatory, diody zwykłe,
    tranzystory, itd. nie wykazywały oznak przegrzania, może były gorące, ale
    nie padały co rusz (jedynie 6 czekoladek wymieniłem przez prawie 10 lat
    używania), więc nie były zbyt wysilone. Pozostaje powielacz... Ale i on, nie
    dostając energii od 15 minut, chyba powinien już być chłodny...? A jeśli, to
    przy aktywnej pracy to chyba sam z siebie powinien się zajarać, bez czekania
    na zdarzenie...? Bo taką by miał temperaturę w środku...
    Czy nie miało być, że błąd w tym module groził pożarem do 15 minut od
    w_Ł_ączenia, nie w_YŁ_ączenia?
    Bo nijak mi się to w całość nie klei... Co przegapiłem?

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.