eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikano żesz nie zdążyłem... › Re: no żesz nie zdążyłem...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Date: Sun, 27 Apr 2014 23:26:12 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:28.0) Gecko/20100101 Firefox/28.0
    SeaMonkey/2.25
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: no żesz nie zdążyłem...
    References: <li73uo$1q8$1@node1.news.atman.pl> <li9mbi$v2a$1@usenet.news.interia.pl>
    <li9pkv$rjk$1@node1.news.atman.pl> <liark6$smq$1@node2.news.atman.pl>
    <534903b8$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <534919f5$0$22560$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>
    <libcud$fg1$1@node1.news.atman.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <lih9oi$omu$1@node1.news.atman.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ljji9g$8jg$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ljji9g$8jg$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 42
    Message-ID: <535d75fc$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.49.223.136
    X-Trace: 1398633981 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2377 95.49.223.136:25091
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3183
    X-Received-Body-CRC: 2482371013
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:664035
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik ACMM-033 napisał:
    >
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnlkt7j6.6je.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    >> Prądnica ma taką zaletę, że potrafi się wzbudzić nawet bez zewnętrznego
    >> akumulatora. Czy w układzie z regulatorem ładowania to nastąpi, to już
    >> inna sprawa.
    >
    > Jarku, nastąpi :))
    > A bo to raz się pchało Skarpetę z wydydlanym całkiem aku, bo się np.
    > światła na noc zostawiło...? :)
    > Łady z alternatorem w takim przypadku za przeproszeniem, za chuja się
    > nie upchało - prądnica (a tąż alternator przecież jest) nic nie dawała.
    > Nawet samochód z dobrym kopytem nie dawał rady. Skarpeta - to parę
    > mocniejszych pchnięć (bez skojarzeń proszę) :)) i jeśli tylko zapłon,
    > oraz układ paliwowy były sprawne, to niebawem już pyrczała i za chwilę
    > można było jechać :)) Zimą było gorzej, bo z naturalnych powodów paliwo
    > miało mniejszą chęć do odparowania i zmieszania się z powietrzem, a
    > przez to do spalania się, czasem nie starczało uporu zimą przy -20...

    Przewaga synchronicznego prostownika mechanicznego nad
    półprzewodnikowym. Żeby alternator ruszył na magnetyzmie szczątkowym to
    trzeba go nieźle zakręcić - aż napięcie indukowane zacznie przewyższać
    próg przewodzenia diod.

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: