  • 51. Data: 2013-06-10 01:42:48
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-06-09, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:
    > a przypomnij może jeszcze jaka jest dopuszczalna prędkość samochodu
    > ciężarowego poza terenem zabudowanym na typowej polskiej drodze ;-p

    Tego nawet większość niemców prowadzących ciężarówki w niemczech nie
    przestrzega ;) a mają taki sam limit. W UK jest nawet mniej i są
    dyskusje nad podniesieniem. Ten limit to jedna z zaszłości historycznych
    gdy nie było takich dróg jak teraz a hamulce w ciężarówkach były mocno
    symboliczne ;) Powiem ci tak - jak droga jest kiepska to jeżdzę nawet
    60 przez wiele kilometrów. Na gładkiej krajowce z poboczem to chyba się
    mija z celem, nie?

    Nie chciałbyś, żeby ci tiry jezdziły 70 po drogach krajowych ;>
    W niemczech czasami się taki przepisowy trafia - sznurek osobówek i
    ciężarówek na kilometr murowany.

    --
    WildS

  • 52. Data: 2013-06-10 06:57:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-09 23:20, Andrzej Lawa pisze:

    > No beton...
    > Coś chyba mało jeździsz, skoro dla ciebie
    > Nie załapałeś.
    >Weź może strzel sobie baranka, bo
    > bredzisz.

    Ponad 20 lat za kółkiem, 20-40kkm rocznie robię a miałem lata że i 60
    nakręciłem. Trasy w 80% robię z nocy bo lubię w nocy. Mniej pizd jeździ.
    W tym czasie tylko 5-6 delikatnych stłuczek w tym dwie z mojej winy. I
    za huja nie jarzę o czym Ty bredzisz.
    --
    Krzysiek

  • 53. Data: 2013-06-10 08:22:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2013 23:00, Krzysztof 45 pisze:

    > Ten wpis o testowaniu zwieraczy nie był do Ciebie.

    Ach, sarkazm ;-> Sorki

  • 54. Data: 2013-06-10 08:26:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2013 06:57, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > nakręciłem. Trasy w 80% robię z nocy bo lubię w nocy. Mniej pizd jeździ.
    > W tym czasie tylko 5-6 delikatnych stłuczek w tym dwie z mojej winy. I

    Nigdy nie zdarzyło ci się jechać nocą, we mgle z 10-metrowym
    ograniczeniem widoczności przez wiochę z fotoradarem?

    Interesujące.

  • 55. Data: 2013-06-10 08:31:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2013 01:31, WildS pisze:

    > Od tej pory zero stresu. Z daleka słyszę czy nabity czy nie i płynnie i
    > spokojnie mogę sobie przez miasto lecieć. Nie ma ostrego hamowania bo
    > Wtem radar zza rogu czy innego drzewa. Nie muszę rozpraszać uwagi na
    > wypatrywanie tych skrzynek tylko mogę skupić się na jeździe.
    > Raz jest to jazda 40-50 przez centrum, raz 70-90 pustym przelotem.
    > Zależy od miasta. Czasami 50 to za dużo na zakręty, których nam nie
    > oszczędzono w miasteczkach, czasami 70 to za mało na te 100m wioski bez
    > skrzyżowania z drogą z poboczem.

    Robert! Zgłoś się! Masz klienta! ;->

  • 56. Data: 2013-06-10 09:45:51
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Możliwe.
    >
    > --
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Andrzej, daj spokój. Oni mają swoje PORD, Oni są królami dróg, muszą zdążyć do
    celu po trupach. Ciekawe, czy w Szwajcarii albo w Szwecji też by tak jeździli?
    Co tam ... 10 czy 20km/h szybciej w terenie zabudowanym. Poza nim oczywiście
    można i 50 więcej nić przepisy pozwalają. Sami sobie ustalają limity głupoty.
    Przecież Oni muszą przyjechać 10 minut wcześniej, a że w tym czasie mogą kogoś
    zabić, lub uczynić kaleką, to nie ich sprawa. Każdy z nich jest przecież
    "miszczem" kierownicy. Takich nie przekonasz. Dopiero, jak spowodują wypadek z
    ofiarami śmiertelnymi włączają swój, wątpliwej jakości móżdżek. Teraz wiem, że
    dwie stłuczki z winy kierującego to oczywiście standard w Polsce.

  • 57. Data: 2013-06-10 10:11:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 08:26, Andrzej Lawa pisze:
    > Nigdy nie zdarzyło ci się jechać nocą, we mgle z 10-metrowym
    > ograniczeniem widoczności przez wiochę z fotoradarem?
    Jaki ma związek 10m widoczność z fotoradarem?
    Ty wiesz co to jest widoczność na 10 metrów? W tedy są prędkości
    pieszego by zdążyć wyhamować przed czymś co stoi.
    Ale jeżeli Ty tarasowałeś komuś drogę, bo ten ktoś chciał jechać
    szybciej, to widoczność musiała być większa.
    --
    Krzysiek

  • 58. Data: 2013-06-10 10:24:13
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 09:45, TM pisze:
> [...]
    > ofiarami śmiertelnymi włączają swój, wątpliwej jakości móżdżek. Teraz
    > wiem, że dwie stłuczki z winy kierującego to oczywiście standard w Polsce.

    Ty chory jesteś jeżeli uważasz kogoś za głupka kto jedzie po za
    zabudowanym +20
    Temat wałkowany milion razy, ale widzę że betony są nie do odbetonowania.

    Co do dwóch stłuczek, bo chyba to do mnie, już pisze jakie to był6y.

    Zima i w chuj śniegu. Mała wiocha w górach i wykopuje sie z parkingu na
    drogę. Droga z prawej zasłonięta autobusem. Droga mało uczęszczana, może
    co 15 min jakieś auto jedzie. Więc wykopując się, miałem dojechać do
    drogi i filnąć czy coś nie jedzie, ale pomyślałem że jak się zatrzymam
    to już nie ruszę. Wychyliłem się i bach. Dostałem lekko w prawe koło od
    gostka który mówi: panie musiałem pod tę górę zapierdalać bo bym nie
    podjechał gdy bym zwolnił. On zbił sobie lampę.

    Druga stłuczka, stoję na światłach na lewym pasie, ubzdurało mi sie że
    bardziej pasowało by mi skręcić w prawo, pokazuje gostkowi co stoi po
    mojej prawej że będę skręcał, kierunek i jadę, a on w pedał i mnie w drzwi.

    Taki to standard.
    --
    Krzysiek

  • 59. Data: 2013-06-10 11:11:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2013 10:11, Krzysztof 45 pisze:
    > Jaki ma związek 10m widoczność z fotoradarem?

    Obudź się!

    Związek ma taki, że chodzi o sytuację z wszystkimi tymi czynnikami na raz!

    > Ty wiesz co to jest widoczność na 10 metrów? W tedy są prędkości
    > pieszego by zdążyć wyhamować przed czymś co stoi.

    Na jakieś 2-3 długości samochodu naprzód.

    > Ale jeżeli Ty tarasowałeś komuś drogę, bo ten ktoś chciał jechać
    > szybciej, to widoczność musiała być większa.

    Albo ten ktoś był bezmyślnym idiotą.

  • 60. Data: 2013-06-10 12:54:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-10 11:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Albo ten ktoś był bezmyślnym idiotą.

    Tak jak i ja w opiniach niektórych, który od laaaat po za miastem jeździ
    średnio +20
    --
    Krzysiek