  • 11. Data: 2007-07-03 13:27:13
    Temat: Re: nowa forma spamu? a może nie...
    Od: "c...@y...co.uk" <c...@y...co.uk>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Przynajmniej od tygodnia...

    na o2.pl też lecą.

    --
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer

  • 12. Data: 2007-07-03 14:24:33
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 3 Jul 2007 12:31:47 +0200 I had a dream that Grzegorz Niemirowski
    <g...@p...onet.pl> wrote:
    >Tak. W PDFach jest to samo co dotychczas było w obrazkach. Pokrzywiona
    >czcionka żeby utrudnić OCR antyspamom.

    Ale to świetna sprawa, bo to znakomicie ułatwia automatyczne usuwanie takich
    maili.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 13. Data: 2007-07-03 16:15:13
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > Ale to świetna sprawa, bo to znakomicie ułatwia automatyczne usuwanie takich
    > maili.

    Tzn. jak? Wycinajac wszystko, co nie ma tresci i ma pdf w zalaczniku? Ja
    np. nierzadko dostaje takie listy, ktore nie sa spamem i na ktore czekam.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 14. Data: 2007-07-03 21:20:21
    Od: Ravel <r...@o...pl>

    > na o2.pl też lecą.

    mam konto na o2.pl i jakos nie dostaje ostatnimi czasy spamu, jesli
    juz to jakies sporadyczne przypadki, takto filtry dobrze wylapuja co
    mnie strasznie cieszy, zwlaszcza ze jeszcze kilka mc temu byla tragedia

  • 15. Data: 2007-07-03 21:59:52
    Od: Mateusz Szultka <i...@n...com.pl>

    Łukasz Morawski pisze:
> [...]
    > tyle, że załącznikiem był plik PDF, w którym znajowdał się ów spam. Czy
    > Wy również zauwarzyliście taką aktywność?

    Masowo się pojawia i na moich skrzynkach, niestety.

  • 16. Data: 2007-07-04 17:27:13
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 03 Jul 2007 18:15:13 +0200 I had a dream that Mateusz Papiernik
    <m...@m...net> wrote:
    >Tzn. jak? Wycinajac wszystko, co nie ma tresci i ma pdf w zalaczniku? Ja
    >np. nierzadko dostaje takie listy, ktore nie sa spamem i na ktore czekam.

    Na mail bez treści z załącznikiem PDF dajesz autorespondera z treścią
    "jeśli to nie spam, to dopisz cokolwiek". Oczywiście w taki sposób,
    żebyś nie dostawał zwrotek za niedostarczone odpowiedzi ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 17. Data: 2007-07-04 17:43:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) writes:

    > Na mail bez treści z załącznikiem PDF dajesz autorespondera z treścią
    > "jeśli to nie spam, to dopisz cokolwiek". Oczywiście w taki sposób,
    > żebyś nie dostawał zwrotek za niedostarczone odpowiedzi ;)

    Tylko poprosze ten autoresponder w odpowiedzi na DATA w sesji SMTP,
    nie pozniej. Bo o ile "zwykly" spam odfiltrowac latwo, o tyle
    odroznic autoresponder dobry od niedobrego trudno - a jakos tak
    dziwnie spamerzy uzywaja istniejacych adresow innych ludzi.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2007-07-05 09:46:57
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Jul 2007 17:27:13 +0000, Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Na mail bez treści z załącznikiem PDF dajesz autorespondera z treścią
    > "jeśli to nie spam, to dopisz cokolwiek". Oczywiście w taki sposób,
    > żebyś nie dostawał zwrotek za niedostarczone odpowiedzi ;)

    Proszę tylko bez żadnych dodatkowych autoresponderów wystarczą nam już
    te co są :)

  • 19. Data: 2007-07-05 11:24:13
    Od: markooff <g...@n...free>

    Łukasz Morawski wrote:

    > a tak btw... śmieszy mnie to, szczególnie na tej grupie, że większość z
    > grupowiczów bardzo stara się przedłużyć swoją męskość. Jak ktoś coś
    > napisze na grupę i/lub zapyta - ktoś zawsze stara się zabłysnąć swoją
    > wiedzą i skacze buciorami po nim. Ja wiem i zdaję sobie sprawę, że
    > większość "inżynierów sieci" jest albo z powołania, albo tych - którzy
    > uciekają w świat komputerów i sieci - z powodu swoich kompleksów w
    > realu. Jak już nie mam nic do powiedzenia w danej sprawie, to chociaż
    > będę pisał dwa posty nie na temat, aby wytknąć komuś błąd
    > ortograficzny... zabłysnę, a CO!
    Ano, niestety, tak sie czasem dzieje...
    Nie bylo mnie 'na tej grupie' dluzszy czas, ale widze ze stare zwyczaje
    sie nie zmieniaja. Zeby uniknac nieporozuien nie pisze to do konkretnej
    osoby - tak ot zauwazylem sobie - lokalny koloryt :) :D

    Ale tez i czasem trudno miec za zle komus ze zwraca uwage na bledy ort.
    szczegolnie - Lukaszu - w epoce "dzieci neostrady" kiedy praktycznie 90%
    miejsc w sieci jest zalewanych potokiem "m0ndr0źci" przez 'bezstresowa
    mlodziez' majaca wszystko w (_|_). I nie chodzi nawet, imho, o bycie
    'tym madrym' tylko o to ze nawet patrzac codziennie na te ortograficzne
    "wypociny" po prostu zapamietujemy je mimowolnie i sami zaczynamy
    popelniac takie byki...

    :)

    DObra koniec OT - teraz w temacie PDFow - osobiscie jeszce nie dostalem
    takiego 'kwiatka' ale fakt ze dosc mocno filtruje swoja poczte -
    a moze po prostu
    mam szczescie ..:) Ale dostawalem kiedys cos podobnego w jpg o ile pamietam

    Pozdrawiam

    P.S. LAMA ma dlugie rece :) fajnie ze Cie tu spotkalem Lukasz :)

  • 20. Data: 2007-07-05 19:30:54
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Tue, 03 Jul 2007 12:46:52 +0200, Łukasz Morawski napisał:

    > chodziło mi o to, czy zauwarzyliście taką aktywność, czy to był
    > pojedynczy "strzał"...

    Bądź konsekwentny: stżau

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB