  • 1. Data: 2009-05-13 07:20:29
    Temat: nowy lancuch - nierowno wyciagniety
    Od: "Traffic" <t...@w...pl>

    witam

    wczoraj wymienilem sobie lancuch na nowy (DID) + nowe zebatki, przod
    Sunstar, tyl JT, takze wszystko dobrych firm, ale po malej przejazdzce i
    ponownej kontroli naciagu, wyszlo ze lancuch jest nierowno naciagniety,
    takie rzeczy nie dziwia w zuzytym lancuhcu ale w nowiutkim ??

    reklamowac to ? czy sprawdzic mocowanie tylnej zebatki ?

    pozdrawiam

    --
    Traffic R6 '00

  • 2. Data: 2009-05-13 07:54:05
    Temat: Re: nowy lancuch - nierowno wyciagniety
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Traffic pisze:

    > sprawdzic mocowanie tylnej zebatki ?

    Stanowczo tak. Sprawdz gumy pod tylna zebatka i lozysko wewnatrz jej
    mocowania.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-13 07:58:11
    Od: "Traffic" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Stanowczo tak. Sprawdz gumy pod tylna zebatka i lozysko wewnatrz jej
    > mocowania.

    lozysko bylo ok. tzn sprawne, a co do gum to wlasnie tez o nich myslalem sie
    mogly sie jakos zle ulozyc

    pzdr

    --
    Traffic R6 '00

  • 4. Data: 2009-05-13 08:01:17
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Traffic pisze:

    > lozysko bylo ok. tzn sprawne, a co do gum to wlasnie tez o nich myslalem sie
    > mogly sie jakos zle ulozyc

    Zle ulozyc ? No nie bardzo maja jak. Predzej sa wybite albo zle zalozone.

  • 5. Data: 2009-05-13 08:05:33
    Od: "Traffic" <t...@w...pl>

    > Zle ulozyc ? No nie bardzo maja jak. Predzej sa wybite albo zle zalozone.

    zle zalozone to tez raczej nie bo tylko jedna mozliwosc ulozenia, sprobuje
    jeszcze odkrecic zebatke i jeszcze raz ja przykrecic, moze gdzies na srubach
    zle siadla choc to tez malo mozliwe,

    pzdr

    --
    Traffic R6 '00

  • 6. Data: 2009-05-13 08:20:20
    Od: "Traffic" <t...@w...pl>

    > Zle ulozyc ? No nie bardzo maja jak. Predzej sa wybite albo zle zalozone.

    a jak rozpoznac wybite gumy ?? bedzie luz przy ruszaniu zebatka ??

    pzdr

  • 7. Data: 2009-05-13 08:45:19
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Traffic pisze:

    > a jak rozpoznac wybite gumy ?? bedzie luz przy ruszaniu zebatka ??

    tak

  • 8. Data: 2009-05-13 09:33:29
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kuczu pisze:

    > Zle ulozyc ? No nie bardzo maja jak. Predzej sa wybite albo zle zalozone.

    Ja bym dopuszczal jeszcze ze tylna zebatka sie fabryce nie udala po
    prostu - cos tam na produkcji zeszlo z osi.
    Abstrakcyjne, ale o ile pamietam komus na zx-liscie sie zdarzylo.

    KJ

  • 9. Data: 2009-05-13 10:27:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Ja bym dopuszczal jeszcze ze tylna zebatka sie fabryce nie udala po
    > prostu - cos tam na produkcji zeszlo z osi.

    Japoncom z JT ? Malo prawdopodobne. Zwlaszcza ze zebatki sa przetaczane.

  • 10. Data: 2009-05-13 12:21:26
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Traffic" <t...@w...pl> napisał

    > a jak rozpoznac wybite gumy ?? bedzie luz przy ruszaniu zebatka ??

    Wybite gumy nie maja wplywu na zmiane naciagu lancucha. Powoduja
    tylko luz obwodowy zebatki.
    Mozna latwo sprawdzic czy winna jest zebatka czy lancuch.
    Jesli zebatka: najwiekszy luz na lancuchu bedzie zawsze w tym
    samym polozeniu kola. Jak lancuch - to przy roznych polozeniach kola.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..