  • 11. Data: 2009-05-13 14:38:05
    Temat: Re: nowy lancuch - nierowno wyciagniety
    Od: "Traffic" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:4a0abb4a$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Traffic" <t...@w...pl> napisał

    > Wybite gumy nie maja wplywu na zmiane naciagu lancucha. Powoduja
    > tylko luz obwodowy zebatki.
    > Mozna latwo sprawdzic czy winna jest zebatka czy lancuch.
    > Jesli zebatka: najwiekszy luz na lancuchu bedzie zawsze w tym
    > samym polozeniu kola. Jak lancuch - to przy roznych polozeniach kola.
    > Pozdr

    gumy sprzwdzone - sa ok,
    zalozylem nawet stara zebatke (o dziwo prawie nie rozni sie od nowej ale 48
    zebow robi swoje) zeby porownac naciag i wyszlo podobnie jak na nowej -
    czyli lipa,

    a i jest tak jak pisze kolega - zaznaczylem miejsce na kole i ten mocniejszy
    naciag nie wypada zawsze w tym samym polozeniu kola, wiec chyba lancuch :/
    to lipa, nie wiem co teraz z tym robic, olac i jezdzic tak czy moze zglosic
    jakas reklamacje, tylko nie chce mi sie teraz tego rozkuwac wysylac i znowu
    zakuwac, nie liczac juz przestoju bez lancucha.

    --
    Traffic R6 '00

  • 12. Data: 2009-05-13 14:48:05
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-13 09:20:29 +0200, "Traffic" <t...@w...pl> said:

    > wczoraj wymienilem sobie lancuch na nowy (DID) + nowe zebatki, przod
    > Sunstar, tyl JT, takze wszystko dobrych firm, ale po malej przejazdzce i
    > ponownej kontroli naciagu, wyszlo ze lancuch jest nierowno naciagniety,
    > takie rzeczy nie dziwia w zuzytym lancuhcu ale w nowiutkim ??

    Może to tylko plotki, ale słyszałem trochę złego o łańcuchach DIDa
    pochodzących z czeskiej sieci dystrybucji, pojawiających się tu i
    ówdzie u nas w necie. Nie wiem czy była jakaś trefna seria, czy może
    jakaś inna fabryka, niż ta z której trafiają do oficjalnej polskiej
    sieci dystrybucji, ale fakt, że kilka osób się skarżyło.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-05-13 15:44:37
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Traffic" <t...@w...pl> napisał

    > nie wiem co teraz z tym robic, olac i jezdzic tak czy moze zglosic jakas
    > reklamacje,

    Ja bym ten lancuch reklamowal. Mozna sie jednak wkurwic...
    To moze byc jakas podroba. Trafialy sie takie na Allegro w zeszlym
    roku. Pewnie gdzies w Chinach je robili.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 14. Data: 2009-05-14 12:00:41
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Traffic wrote:

    > a i jest tak jak pisze kolega - zaznaczylem miejsce na kole i ten
    > mocniejszy naciag nie wypada zawsze w tym samym polozeniu kola, wiec
    > chyba lancuch :/ to lipa, nie wiem co teraz z tym robic, olac i

    Raczej zebatka (piasta zebatki, kolo ogolnie). Jesli to lancuch bylby
    wyciagniety, to najciasniejszy punkt wypadalby w tym samym polozeniu
    lancucha a nie kola. Dokladnie mechanizm jest taki, ze kiedy odcinek
    rozciagniety znajduje sie na tylnej zebatce, to "wstaje" bo nie miesci sie
    na zeby i naciag sie zwieksza.
    Czy na pudelku od lancucha jest naklejka polskiego importera Motor-Land?

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl