    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone
    Date: Thu, 30 Apr 2009 19:29:08 +0200

    zxc pisze:
    > ave!
    >
    > konczy sie cyrograf i zastanawiam sie nad przejsciem na prepaida
    > duzo mi nie trzeba.. byl abo 35 i to starczalo
    >
    > gdzie sa haczyki w tych ofertach(nowy pop i nowe orange go)?
    >
    > w nog dopiero od doladowania 50zl jest stawka 29groszy
    > w npop od jakiegokolwiek doladowania? ale sms'y sa drozsze?!
    >
    > to jedna z najbardziej rzucajacych sie roznic..
    >
    > kolejna rzecz dotyczy nog i tych doladowan malejacych
    > doladuje za 50zl i mam rozmowy po 29gr
    > miedzyczasie doladuje za 5zl i teraz:
    > - rozmowy po 59gr beda w ramach calej kwoty na koncie?
> [...]
    nie znam z praktyki obecnych prepaidow oranga ale :

    jeśli doładujesz za 5pln to od tego momentu masz rozmowy rozliczane jak
    po doładowaniu za 5pln (zdecydowanie to upraszcza system rozliczeniowy
    niż jakiekolwiek inne rozwiązanie oprócz oczywiście płaskiej stawki)

    jeśli doładowywujesz mniejszym nominalem niż poprzednio i termin
    wychodzących zawiera się w obecnym to nie przedłuża się czyli w Twoim
    przykładzie 2 miesiące 20 dni. Taka to polityka Centertela coby ważności
    doładowań się nie sumowały ;)