  • 1. Data: 2009-04-30 15:50:47
    Temat: nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone
    Od: zxc <d...@c...pl>

    ave!

    konczy sie cyrograf i zastanawiam sie nad przejsciem na prepaida
    duzo mi nie trzeba.. byl abo 35 i to starczalo

    gdzie sa haczyki w tych ofertach(nowy pop i nowe orange go)?

    w nog dopiero od doladowania 50zl jest stawka 29groszy
    w npop od jakiegokolwiek doladowania? ale sms'y sa drozsze?!

    to jedna z najbardziej rzucajacych sie roznic..

    kolejna rzecz dotyczy nog i tych doladowan malejacych
    doladuje za 50zl i mam rozmowy po 29gr
    miedzyczasie doladuje za 5zl i teraz:
    - rozmowy po 59gr beda w ramach calej kwoty na koncie?
    - ceny za minute liczone dla kazdego doladowania osobno w zaleznosci od
    wielkosci doladowania -> rozmowy po 59gr beda tylko w ramach tych 5zl?

    jest cos jeszcze warte uwagi? - pomijam wyzsze stawki do playa itd...
    (dzwonie do wszystkich sieci mniej wiecej po rowno)

    i pytanie zwiazane z doladowaniami jako ze nie mialem z tym jeszcze do
    czynienia

    zalozmy ze doladuje za 50zl to przedluza mi wychodzace o 3 miesiace
    wygadam ta kwote w ciagu 10 dni i doladuje za 25zl co przedluza
    wychodzace o 1 miesiac

    kiedy skonczy mi sie mozliwosc wykonywania polaczen wychodzacych liczac
    od tego drugiego doladowania?

    - miesiac?
    - 2 miesiace i 20 dni?
    - 3 miesiace i 20 dni?
    - czy jeszcze inaczej sobie to wymyslili..?

  • 2. Data: 2009-04-30 17:29:08
    Temat: Re: nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone
    Od: osiek <o...@g...pl>

    zxc pisze:
> [...]
    > - 2 miesiace i 20 dni?
    > - 3 miesiace i 20 dni?
    > - czy jeszcze inaczej sobie to wymyslili..?
    nie znam z praktyki obecnych prepaidow oranga ale :

    jeśli doładujesz za 5pln to od tego momentu masz rozmowy rozliczane jak
    po doładowaniu za 5pln (zdecydowanie to upraszcza system rozliczeniowy
    niż jakiekolwiek inne rozwiązanie oprócz oczywiście płaskiej stawki)

    jeśli doładowywujesz mniejszym nominalem niż poprzednio i termin
    wychodzących zawiera się w obecnym to nie przedłuża się czyli w Twoim
    przykładzie 2 miesiące 20 dni. Taka to polityka Centertela coby ważności
    doładowań się nie sumowały ;)

  • 3. Data: 2009-04-30 17:40:40
    Od: zxc <d...@c...pl>

    osiek wrote:

> [...]
    > po doładowaniu za 5pln (zdecydowanie to upraszcza system rozliczeniowy
    > niż jakiekolwiek inne rozwiązanie oprócz oczywiście płaskiej stawki)

    slyszalem ze istnije mozliwosc doladowania mojego numeru przez "osobe
    trzecia", ja sobie doladuje za 50zl a ktos zrobi mi zarcik i doladuje za
    5zl -> wtedy polaczenie z 29gr skacze mi na 59gr

    prawda to z tym sposobem doladowania?!

  • 4. Data: 2009-04-30 17:49:58
    Od: "TaPik" <t...@c...pl>

    Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - 2 miesiace i 20 dni?
    > - 3 miesiace i 20 dni?
    > - czy jeszcze inaczej sobie to wymyslili..?
    ################Warto ORANGE POP a nie NOWE ORANGE. W Orange POP zawsze są
    rozmowy po 29 gr., bez martwienia się o wysokość doładowania. Dodatkowo
    można uruchomić Gadane, czyli na trzy numery, rozmowy po 3 gr., przy koszcie
    dodatkowym za aktywację tego 6,- zł. Ważność tego jest przez 30 dni. W tej
    "trójce" mogą być numery z Orange i stacjonarne!! Czyli ogólnie rozmowy
    tańsze niż na stacjonarnych.
    Są jeszcze inne promocje jak POPzone.
    TaPik

  • 5. Data: 2009-04-30 18:10:37
    Temat: Nowe Orange Go - nowe stawki
    Od: MaRkeR <s...@j...be>

    To jak to qrwa jest:

    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=37004
    36

    czy

    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_disco
    ver ?

    Mi nalicza raz tak, a raz tak. Czasami po jakiejś rozmowie przyjdzie sms
    ze zwrotem jakiejś dziwnej kwoty, która nijak ma się do czasu rozmowy i
    ceny, czy 29 gr, czy 39/59 gr.

    --

    pzdr
    MaRkeR

    "Jedyny sposób, jaki odkryłem, aby zdążyć na pociąg, to spóźnić się na
    poprzedni." - G.K. Chesterton

  • 6. Data: 2009-04-30 18:21:15
    Temat: Re: Nowe Orange Go - nowe stawki
    Od: "TaPik" <t...@c...pl>

    Użytkownik "MaRkeR" <s...@j...be> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > pzdr
    > MaRkeR
    >
    > "Jedyny sposób, jaki odkryłem, aby zdążyć na pociąg, to spóźnić się na
    #######################
    W przypadku Orange POP wyraźnie napisano: Teraz minuta rozmowy do wszystkich
    sieci (oprócz Play i Cyfrowego Polsatu) to jedyne 29 groszy.
    Nowa, niska stawka dotyczy wszystkich obecnych i nowych użytkowników Orange
    POP. Stawka 29gr obowiązuje w standardzie - nie ma konieczności włączania
    dodatkowych planów taryfowych, pakietów czy zakupu startera.

    TaPik

  • 7. Data: 2009-04-30 18:23:17
    Od: zxc <d...@c...pl>

    MaRkeR wrote:

    > To jak to qrwa jest:
    >
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=37004
    36

    dobre to jest!

    na gorze strony

    "Teraz w ofertach na kartę w Orange minuta połączenia do wszystkich
    sieci kosztuje jedyne 29 gr."

    na dole

    "Stawka nie dotyczy połączeń do sieci Play i Polsat Cyfrowy."

    chyba mnie matmy zle nauczyli...
    uokik, uke... przybywajcie!!!!

  • 8. Data: 2009-04-30 19:09:54
    Od: MaRkeR <s...@j...be>

    TaPik pisze:

    > W przypadku Orange POP

    W przypadku POP-a OK.

    Ale w przypadku Orange GO jest tak:

    http://img208.imageshack.us/img208/2130/83447145.jpg

  • 9. Data: 2009-05-01 20:24:38
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 30 Apr 2009 20:10:37 +0200, MaRkeR <s...@j...be> wrote:

> [...]
    >

    >Mi nalicza raz tak, a raz tak. Czasami po jakiejś rozmowie przyjdzie sms
    >ze zwrotem jakiejś dziwnej kwoty, która nijak ma się do czasu rozmowy i

    20gr do orange, 29gr poza orange (bez play)...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 10. Data: 2009-05-03 13:52:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Apr 2009 17:50:47 +0200, zxc wrote:
    >kolejna rzecz dotyczy nog i tych doladowan malejacych
    >doladuje za 50zl i mam rozmowy po 29gr
    >miedzyczasie doladuje za 5zl i teraz:

    Ale po co chcesz ladowac za 5 zl ?
    Doladowuj zawsze po 50, albo i po 100, skoro 50 nie starcza ..

    wtedy.

    J.