    From: "TaPik" <t...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone
    Date: Thu, 30 Apr 2009 19:49:58 +0200

    Użytkownik "zxc" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:gtchds$2fok$1@news.mm.pl...
    > ave!
    >
    > konczy sie cyrograf i zastanawiam sie nad przejsciem na prepaida
    > duzo mi nie trzeba.. byl abo 35 i to starczalo
    >
    > gdzie sa haczyki w tych ofertach(nowy pop i nowe orange go)?
    >
    > w nog dopiero od doladowania 50zl jest stawka 29groszy
    > w npop od jakiegokolwiek doladowania? ale sms'y sa drozsze?!
    >
    > to jedna z najbardziej rzucajacych sie roznic..
    >
    > kolejna rzecz dotyczy nog i tych doladowan malejacych
    > doladuje za 50zl i mam rozmowy po 29gr
    > miedzyczasie doladuje za 5zl i teraz:
    > - rozmowy po 59gr beda w ramach calej kwoty na koncie?
> [...]
    ################Warto ORANGE POP a nie NOWE ORANGE. W Orange POP zawsze są
    rozmowy po 29 gr., bez martwienia się o wysokość doładowania. Dodatkowo
    można uruchomić Gadane, czyli na trzy numery, rozmowy po 3 gr., przy koszcie
    dodatkowym za aktywację tego 6,- zł. Ważność tego jest przez 30 dni. W tej
    "trójce" mogą być numery z Orange i stacjonarne!! Czyli ogólnie rozmowy
    tańsze niż na stacjonarnych.
    Są jeszcze inne promocje jak POPzone.
    TaPik