    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: numer rejestracyjny ?
    Date: Thu, 29 Dec 2011 12:37:21 +0100
    Sender: Myjk <>

    Thu, 29 Dec 2011 11:12:02 +0100, szufla

    > To jest gdybanie

    Twoje. Zapoznaj się więc nieco z tematem.
    Ustawy są dostępne w internecie.

    > chodzilo mi bardziej o kulture jazdy i zaistnialy fakt.

    Zaistniały fakt jest taki, że rowerzysta przejeżdżał NA ROWERZE będąc na
    przejściu dla pieszych. Kierowca nie spodziewał się na przejściu dla
    pieszych tak szybko poruszającego się obiektu, zwyczajnie go nie dostrzegł.
    ergo kultury jazdy rowerzysta nie posiadał, przez co doprowadził do kolizji
    i jest winny. To jest zaistniały fakt.

    > Bzdura.

    Nie byłaby to bzdura, gdybyś przeczytał ze zrozumieniem.

    > Moze takie powinno byc zalozenie ale sciezki sa robione tak jak ...
    > "wyjdzie budowniczym", czego moge ci podac przyklad w tym samym miescie.

    Zamiast pisać, po prostu podaj ten przykład.

    > W dodatku ta sama sciezka na pasie czy jezdni przeciwnej jest juz wewnetrzna i
    > dla gosci szybko skrecajacych w prawo moze byc problemem zauwazenie
    > szybszego rowerzysty. Tak wiec to jest zadne wytlumaczenie.

    Skręcajacy w prawo ma mniej na głowie niż skręcający w lewo, ponadto ma
    wtedy zazwyczaj czerwone światło i ew. warunkową strzałkę, a więc MUSI się
    zatrzymać przed przejściem/przejazdem.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*