  • Data: 2011-12-30 17:19:43
    Temat: Re: numer rejestracyjny ?
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-30 11:38, szufla wrote:

    > Oswiec mnie w takim razie dlaczego jest tak w tym przypadku, czyli wbrew
    > ustawie i "bezpieczenstwu rowerzystow".

    Bo ścieżka przebiegałaby w poprzek przejścia przez powstańców, a ludzie
    mają zwyczaj oczekiwania na zielone w miarę blisko krawężnika. Więc jak
    rowerzyści dostawali by zielone, to wjeżdzali by wprost w stojących na
    czerwonym pieszych.

    BTW - ciekawsze jest Broniwskiego w prawo w Reymonta - jak masz zielone,
    to piesi na Reymonta też. Niby zgodnie z prawem, bo jednak skręcasz, ale
    jakoś tak wobec tego, że kontynuacji na wprost nie ma a i skręt łagodny,
    niektórzy tego nie zauważają:(

    O tym, że przycisk trzeba wcisnąć najpierw przed wejściem na przejście
    przez pierwszą jezdnię, a potem drugi na wysepce (na wypadek gdyby ktoś
    nie chciał jednak przejść na drugą stronę, a na przykład umówił się na
    randkę właśnie na wysepce) to już nie wspomnę. Niestety taka moda się
    robi. Efekt jest taki, że nie tylko po przejściach jeżdzą rowerzyści,
    ale i tabuny ludzi łażą na czerwonym, w tym ja.

    Shrek.