    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: numer rejestracyjny ?
    Date: Mon, 2 Jan 2012 09:06:46 +0100
    Sender: Myjk <>

    Sat, 31 Dec 2011 00:05:56 +0100, szufla

    > A moze nie wiedziales, ze takie istnieja ? Teraz wroc do mojego postu wyzej
    > i przeczytaj 100x, zwlaszcza o "budowniczych", przewaznie sciezek
    > rowerowych, choc w tym wypadku nie tylko. Jak nie dotrze to jeszcze raz

    Doskonale wiedziałem -- dlatego też miałeś zapodać przykład. No i zapodałeś
    taki, gdzie skrzyżowanie jest dużo bardziej skomplikowane niż omawiane w
    temacie, więc siłą rzeczy reguła została, słusznie, złamana. Nie jest to,
    jak to nazywasz "jak się budowniczym uda", tylko przemyślane rozwiązanie.
    Jak przemyślane, to już ci opisałem wcześniej. Teraz popatrz sobie na
    resztę, tych bardziej klasycznych (podobnych do skrzyżowania z filmu),
    skrzyżowań i wyciągnij wnioski. Jeśli wyjdzie ci, że na tym skrzyżownaiu
    ścieżka byłaby od wewnętrznej strony skrzyżowania niezależnie od kierunku
    przebiegu, to dobrze ci wyjdzie.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*