  • Data: 2002-09-17 06:13:25
    Temat: Re: obcinanie lacz !!!
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sory ale czytajcie cale posty. Ja wiem co oznacza CIR i nie o tym pisalem.
    Pisalem o tym ze ewidentnie jestem przyciety na 1,8 Mb/s a place za lacze 2
    Mb/s.
    CIR to jedna rzecz a lacze za ktore place to druga.
    przez 2 miesiace na dwoch roznych laczach chce chociaz przez chwilke
    zobaczyc predkosc za jaka place. czyli 256 kB/s no moze 250 nie bede az tak
    drobiazgowy. Ale od wspomnianych 2 miesiecy nie widze wiecej niz 1,8 Mb/s i
    jest to idealna linia co ewidentnie wskazuje na przyciecie lacza.
    Ale widze ze w tym kraju nie mozna walczyc z Monopolistami bo kazdy zamiast
    sie odzywac woli przytakiwac. Tak bylo od wiekow i tak jest.
    Jednym slowem jako spoleczenstwo i klienci skazani sami przez siebie
    jestesmy na robiebie nas w balona bo sami tego chcemy.

    Powodzenia.