  • Data: 2024-01-11 11:24:52
    Temat: Re: obrobka RAW na konputerze
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do użytkowników Lightroom (na PC):
    Czy dobrze składa zdjęcia do HDR? takie serie 5-7-9 zdjęć bracketowanych? w sensie
    czy da się to sensownie opanować
    automatycznie/półautomatycznie, aby sesję powiedzmy 20 ujęć przekształcić w HDR-y w
    czasie do 20 minut?

    O GIMP-ie nie zapomniałeś?

    -----
    Adobe Lightroom
    https://silentpeakphoto.com/photography-software/pho
    to-editing-apps/photo-editing-app-reviews/lightroom-
    review/
    Lightroom mi pasowal wielce. Wciaz mam wersje 5.7.
    Ale go znielubilem, od kiedy wprowadzili subskrypcje.