    From: KLOSZ <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Date: Wed, 06 Jan 2010 21:02:22 +0100

    Szymon Machel pisze:

    > Jakaś propozycja pls.

    Prosze: A kup sobie na jeden sezon Hunde CB 750 Seven Fifty wyposazona w
    jakies gmole - na Twoje gabaryty jak znalazl :). To byla dla mnie tez
    pierwsza maszyna. Wagowo w tamtym czasie bylem w Twojej kategorii i dalo
    rade przejechac kilka dalszych wycieczek w dwie osoby i wyladowane do
    pelna 3 kufry. Jedyne "ale", to ten motur do off-roadu sie nie nadaje za
    bardzo. Z waga sobie poradzisz jak sadze, bo skads te 120 kg sie bierze
    i jakis miesien chyba sie w tej masie znajdzie ;)

    > Powiedzcie, który z Was miał okazję wjechać czymś takim
    > np. pod Katedrę na Wawelu, bo na kopiec Kościuszki to pewnie
    > każdy:)

    Ooooo, szacun! Ja bym sie nie odwazyl ;)

    Zycze udanych wyborow.

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ