  • 1. Data: 2002-01-05 02:06:11
    Temat: .name
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    Witam,
    Czy gdzieś to można po ludzku zarejestrować[1]. Wszędzie oferują
    tylko jakieś durne imie.nazwisko.name + i...@n...name.

    [1] to jest jak każdą normalną domenę.

    bart
    --
    "Liczba Zabitych: 5, Ważnych: 5, Nieważnych: 0" (c) slrn/0.9.6.2+
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/

  • 2. Data: 2002-01-05 03:16:47
    Temat: Re: .name
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Bart Ogryczak" <B...@a...in.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrna3cih1.2u1.B.Ogryczak@puter.bart.w-wa.pl...
    > Czy gdzieś to można po ludzku zarejestrować[1]. Wszędzie oferują
    > tylko jakieś durne imie.nazwisko.name + i...@n...name.

    www.joker.com
    www.enom.com

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 3. Data: 2002-01-05 23:36:06
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    On sob, 05 sty 2002 at 03:16 GMT, citizen Xon testified:
    > Użytkownik "Bart Ogryczak" <B...@a...in.reply-to.invalid> napisał w
    > wiadomości news:slrna3cih1.2u1.B.Ogryczak@puter.bart.w-wa.pl...
    >
    > www.joker.com
    > www.enom.com

    Hmm.. http://www.enom.com/tlds/

    NAME specifics and restrictions:

    * .NAME domain names are used only for personal website.
    * They must be composed of a first name and last name,
    ex: yourname1.yourname2.name.
    * You can't register just the last name (yourname2.name).

    To wyjaśnia sprawę.
    A u jokera nic na temat .name nie znalazłem.

    bart
    --
    "This is what you need for any of the RAID levels: [...]
    Patience, Pizza, and your favourite caffeinated beverage."

  • 4. Data: 2002-01-06 04:07:17
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Bart Ogryczak" <B...@a...in.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrna3eck0.1hj.B.Ogryczak@puter.bart.w-wa.pl...
> [...]
    > ex: yourname1.yourname2.name.
    > * You can't register just the last name (yourname2.name).

    Nie wyjasnie bo widzialem bardzo duzo domen zarejestrowanych w ENom i nie
    spelnialy powyzszych warunkow.

    > A u jokera nic na temat .name nie znalazłem.

    Zarejestruj sie, zaloguj, wpisz w wyszukiwarce domene ktora chcesz wykupic
    jesli jest wolna kliknij na niej.

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 5. Data: 2002-01-07 01:57:46
    Od: B...@a...in.reply-to.invalid (Bart Ogryczak)

    On nie, 06 sty 2002 at 04:07 GMT, citizen Xon testified:
> [...]
    > wiadomości news:slrna3eck0.1hj.B.Ogryczak@puter.bart.w-wa.pl...
    >
    > Nie wyjasnie bo widzialem bardzo duzo domen zarejestrowanych w ENom i nie

    Masz na myśli prerejestrację domen .name?

    bart
    --
    .signature [sig aborted]: recived interrupt signal
    bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/