    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: olej w silniku - glut.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <0...@g...com>
    Date: 15 May 2018 18:00:00 GMT

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Przeklepałem
    > Na liczniku jest przekroczone 270tys

    Skoro nie wiemy ile miało jak kupiłes to znow: nic nie wiemy :)
    Jest ogromna róznica czy kupiłes je kiedy miało na liczniku 50kkm czy
    200kkm...
    Bo jak 200 to 70kkm nie jeszcze tragedią biorąc pod uwage to ze wiele
    samochodów ma obecnie interwały zmian ustawione na +-40kkm...
    Ale jak przejechałes ten sposób ponad 200kkm, auto nie pali wiecej, nie
    zaczeło zjadac oleju etc to bylby to powod do zastanowienia i mocny dowód
    na to ze wymiany oleju co 10-20kkm to bzdura.

    Jaki silnik? Jaki olej? (o ile wiesz... :)))

    Moj mechanik to jest oburzony ze ja co 35-40kkm zmieniam :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach