  • Data: 2018-03-12 16:55:10
    Temat: Re: omiar spalania
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-2018 o 18:29, kloi pisze:

    > kia jak coś padnie to płynie 3 miesiące z korei
    > ford ma fabryke w rumuni,

    A Kia na Słowacji, Hyundai w Czechach.
    Gdzie bliżej? ;-)

    > znajomy w szkole jazdy mówi że kianki sypią się mocno, szybko padają
    > elementy gumowe i sprzęgło (niektóre po 30tys do wymiany)

    Bzdura.
    Kia to najmniej awaryjne auto jakie miałem.
    Praktycznioe jedyne, o którym można powiedzieć że bezawaryjne.

    Chociaż - ze sprzęgłem może być prawda, ale to i maglownica to jedyne co
    jest naprawdę słabe.
    Przy normalnej jeździe wytrzymuje 100 kkm, przy nauce jazdy może być mniej.
    Za to jest tanie, 400 zł do mojego diesla kosztuje....