  • 21. Data: 2016-04-22 20:25:41
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: robot <a...@o...pl>

    > 2005-2007.

    To nie była całkowita władza, teraz mają większą.

  • 22. Data: 2016-04-22 20:26:59
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Hello robot,
    >
    > Friday, April 22, 2016, 8:05:53 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czyli na nikogo. Tak jakbyś nie poszedł na wybory. A nieobecni nie
    > mają racji.

    Wiem, durny byłem.
    Nie jestem korwinowcem.

  • 23. Data: 2016-04-22 20:29:10
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 20:23, Liwiusz pisze:

    > Lol bzdur. Rozumiem, że miał głosować na PIS, aby potem móc narzekać na PIS?

    Nie narzekam na pis.
    Narzekam tylko na opłatę abonamentową.

  • 24. Data: 2016-04-22 20:36:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 20:04, robot pisze:

    > Po pierwsze - za taką możliwość trzeba dodatkowo płacić.

    A laptop z tunerem dvbt to co pikuś? całe 50 zł (albo i mniej) kosztuje.
    A yutuby i inne czasem szemrane strony?

    > Po drugie - to że mam możliwość nie znaczy że to robię.

    Do tej pory płaciłeś za sam fakt posiadania odbiornika.
    Albo jak większość "cfaniaków" nie rejestrowałeś go i uchylałeś się od
    płacenia tego podatku. TAK To jest podatek a nie opłata za oglądanie.
    Tak było zawsze i za Tuska też.

    Można dyskutować czy potrzebne są media publiczne i czy trzeba na nie
    płacić podatki. Czy finansować partie polityczne i na nie płacić podatki.
    Czy ... podstaw sobie dowolny inny wydatek od invitro po domy starców...

    Tak jak było za Tuska dalej być nie może bo taki podatek płacą tylko
    emeryci i garstka mniej kumatych...

    > Przykład:
    > Mam do sprzedania samochód.
    > Ty masz możliwość zakupu tego samochodu (matiz - kolor zgniła zieleń).
    > Skoro masz możliwość, to jesteś mi winny tyle na ile go wyceniłem.
    > Co więcej, wszyscy którzy mają tą możliwość są mi winni tyle samo co ty.

    Dalej nie rozumiesz o czym piszesz. To jest podatek na media publiczne
    Doucz się trochę zanim zaczniesz znowu jęczeć.

    Albo zlikwidować podatek (i media) albo niech płacą wszyscy skoro uznamy
    że takie media są potrzebne społeczeństwu.

    To że teraz pis u władzy i się nie podoba nie znaczy że za 8 lat ;-) nie
    dostrzeżesz braku takich mediów. Różnie może być.

    A jak już się ogarniesz to pomyśl na kogo głosujesz przy urnie to nie
    będziesz miał takich durnych sztucznych socjalistycznych problemów

  • 25. Data: 2016-04-22 20:39:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-22 o 20:29, robot pisze:
    > Nie narzekam na pis.
    > Narzekam tylko na opłatę abonamentową.

    Znajdź sobie lepszy obiekt narzekania.
    Wiesz jak to wygląda np. w Anglii?

  • 26. Data: 2016-04-22 20:55:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

    > Ale pamięć w narodzie krótka, więc znowu dali się nabrać na pr.

    a tam nabrali sie na piar.... tumaństwo zobaczyło jak pincet obiecujo i
    rzucily sie jak psy na mienso.
    i nikt z tych matołków nie zastanowił się skąd na to kasa będzie...
    nikomu do łba nie przyjdzie, że te pieniądze oni sami oddadzą w wyższych
    daninach. Sam koncept wspierania rodzin jest dobry - ale ten wg mnie
    zrodzi patologię w czystej postaci.
    Chcą pogonić do robienia dzieci? Bykowe + ulgi (znaczne) podatkowe w
    zależności od iości dzieci. Tak mniej więcej by od 5tki dzieci podatej w
    ogóle nie występował.

    Albo zrobić progresję kwoty wolnej - im więcej dzieci tym większa wolna
    kwota od podatku w połączeniem z subsydiowaniem słabozarabiających...

    ale nie pincet czystej gotówki....
    ---
    A czemu mamy wspierać rodziny a nie singli ?

  • 27. Data: 2016-04-22 21:08:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Po pierwsze - za taką możliwość trzeba dodatkowo płacić.

    A laptop z tunerem dvbt to co pikuś? całe 50 zł (albo i mniej) kosztuje.
    A yutuby i inne czasem szemrane strony?
    ---
    To cały świat powinien płacić te nasze opłaty czy podatki ???

> [...]

    Czy ... podstaw sobie dowolny inny wydatek od invitro po domy starców...

    Tak jak było za Tuska dalej być nie może bo taki podatek płacą tylko
    To jest prawda, ale kto mówi, że w ogóle za to należy płacić. Do czego nam
    te media publiczne są potrzebne ? Jeśli miałby to być kanał komunikacyjny
    rządu to ... płacimy już potężne podatki powszechne, które powinny
    wystarczyć na funkcjonowanie państwa. Opłata (a nie podatek) by oznaczała,
    że w zamian coś otrzymujemy, ale ... to ja nie widzę powodu by akceptować
    reklamy.

> [...]

    Dalej nie rozumiesz o czym piszesz. To jest podatek na media publiczne
    Doucz się trochę zanim zaczniesz znowu jęczeć.
    Ale opłata ? Opłata nie jest podatkiem. Opłatę wnosi się za coś, co
    otrzymujemy w zamian. Podatek płaci się na niewiadomojakiepotrzeby państwa.

    Albo zlikwidować podatek (i media) albo niech płacą wszyscy skoro uznamy
    że takie media są potrzebne społeczeństwu.
    ---
    No i właśnie, jeśli miałyby być potrzebne społeczeństwu to należy je
    finansować z podatków powszechnych a nie opłat za korzystanie.

[...]

    Zaraz zaraz, oni wszyscy chcą się pokazywać w mediach. Jedyna możliwość by
    nie finansować mediów to nie popierać ich wszystkich, czyli nie chodzić na
    te wybory.

  • 28. Data: 2016-04-22 21:16:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > na korwina

    Czyli na nikogo. Tak jakbyś nie poszedł na wybory. A nieobecni nie
    mają racji.
    ---
    Ale, że jak spędzisz trochę bydła do urn to będą wybory a np w sklepie to
    już nie ?

  • 29. Data: 2016-04-22 21:23:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-04-22 16:54, robot wrote:
    > "autorzy projektu wyszli z założenia, że każdy odbiorca energii
    > elektrycznej
    > ma możliwość odbioru audiowizualnych programów"
    > "Wiceminister kultury potwierdził, że opłata audiowizualna
    > będzie pobierana przy okazji należności za energię elektryczną."
    >
    > Nie mam telewizora, nie mam radia.
    > W dupie mam tą ich beznadziejną telewizje.
    > Kurwa ja pierdole skurwysyny jebane pierdolone!

    jeśli będzie od licznika - to ciekawie sie zorbi.
    Mam w domu dwa oddzielne liczniki :)

    A co jesli mam dwa lub 3 domy?
    Będzie trzeba płacić z góry za każde mieszkanie?

    Jak się domyślam, nikt nie przewidział wyjątków tylko walnął hasło:
    każdy płaci 15pln i basta.

    Też nie oglądam telewizji rządowej bo mnie odrzuca - mogę w sumie
    zrezygnować z TV, radio mam w aucie - czasami słucham AntyRadia (PR
    1,2,3,4 jako rządowe radio unikam).

  • 30. Data: 2016-04-22 21:36:25
    Od: "antypis" <a...@a...org>

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie mam telewizora, nie mam radia.
    > W dupie mam tą ich beznadziejną telewizje.
    > Kurwa ja pierdole skurwysyny jebane pierdolone!

    Otóż to, wszystko w temacie i na temat... ;-)

    ap