  • 61. Data: 2016-04-24 14:32:16
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

    > W garażu pewnie masz samochód, a w nim radio.
    > Więc zapłacisz dwa razy.
    > Było myśleć przed wyborami.
    Dokładnie, teraz jest wielki płacz a na wybory to się
    mało komu chciało ruszyć dupę, PIS wygrał tylko dlatego
    że ma żelazny i zdyscyplinowany elektorat który chodzi na wybory.
    ---
    Przeciwnie, nie chodzę na wybory bo to dla frajerów jest, ale jakbym poszedł
    to zagłosowałbym na PIS :-)

  • 62. Data: 2016-04-24 14:32:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 14:11, janusz_k pisze:
    > Prawda jest taka że TV prorządowa będzie zawsze do d..py.

    Albo może być mniejszym złem w porównaniu do chłamu którym karmią nasze
    mózgi korporacyjne biurwy i napaleni marketnigowcy.

    Szczerze powiedziawszy bardziej wku... mnie zalew reklam i bezczelnego
    lokowania produktu niż propaganda platformiana czy pisowska.

    Z chęcią zapłaciłbym za prawdziwy program informacyjny bez reklam.

    To gu... które teraz leje się z telewizorów tylko niszczy oglądaczy.

    Można oczywiście zlikwidować TV publiczną i sprywatyzować ale należałoby
    też być konsekwentnym i sprywatyzować partie polityczne. służbę zdrowia,
    policję, sądy...

    Jestem ZA! :-)

  • 63. Data: 2016-04-24 14:35:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz. Niedawno puszczali wszystkie bondy. Jak ktos lubi sport to czesto jakies
    mecze pokazuja. Bajki dla dzieci sa spoko. Teatr Telewizji reaktywowali.

  • 64. Data: 2016-04-24 14:36:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

    > ja byłem na wyborach i nigdy nie głosowałem na PiS ani nikt mnie nie
    > zmusi/przekona do głosowania na PiS - czy to znaczy, że mam prawo
    > narzekać?
    > ;)
    Ja też byłem i na PIS nie głosowałem ale co z tego, za mało nas było,
    dlatego teraz to daremne żale, trzeba się wziąść w kupe i iść na
    następne wybory i odciąć pis od koryta.
    ---
    Zrozumcie frajerzy, oddając głos w wyborach powszechnych oddajecie władzę
    politykom. To nie jest po to, by oni głosowali tak, jak Wy chcecie.

  • 65. Data: 2016-04-24 14:39:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Ale jak np mam osobny garaz i licznik w nim ?

    Tak ględzicie i ględzicie...
    W obrębie mieszkania ma być jedna opłata.
    Emeryci mają mieć zwolnienie. Opłata prawdopodobnie będzie 12 zł
    Czy to są ogromne koszty dla posiadacza dwóch mieszkań?
    Litości.
    Ten podatek nie jest idealny jak to podatek i wielu nie będzie pasował.
    z przyczyn politycznych czy innych.
    Generalnie im mniej podatków i prostsze (mniej zwolnień) tym lepiej.
    ---
    To nie jest podatek :-)

  • 66. Data: 2016-04-24 14:41:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

    > Ale nie tu jest problem... Problemem jest to, za co płacimy. Ogladasz
    > telewizje narodowa? Bo ogladalnosc leci na łeb na szyje...

    Nie :)
    Prawda jest taka że TV prorządowa będzie zawsze do d..py.
    ---
    Ależ ... ta telewizja nie ma być rozrywkowa tylko właśnie rządowa. Mają
    lecieć przemówienia sejmowa, przemówienia do narodu itp itd :-)

  • 67. Data: 2016-04-24 14:42:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > W garażu pewnie masz samochód, a w nim radio.
    > Więc zapłacisz dwa razy.
    > Było myśleć przed wyborami.

    Co Ty bredzisz? Za licznik (jeden w obrębie mieszkanie) a nie za odbiornik.
    ---
    Garaż. Osobny budynek. (żarówka)

  • 68. Data: 2016-04-24 14:44:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Szczerze powiedziawszy bardziej wku... mnie zalew reklam i bezczelnego
    lokowania produktu niż propaganda platformiana czy pisowska.
    Ależ ... nie musisz oglądać żadnej telewizji. Tylko abonament płać :-)

  • 69. Data: 2016-04-24 14:48:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Pierdolisz. Niedawno puszczali wszystkie bondy. Jak ktos lubi sport to
    czesto jakies mecze pokazuja. Bajki dla dzieci sa spoko. Teatr Telewizji
    reaktywowali.
    ---
    No dokładnie. Całkiem fajna telewizja tylko czemu obowiązkowo płatna. Jeśli
    ja nie mam telewizora albo na wakacje wyjeżdżam albo po prostu nie chce mi
    się oglądać przez miesiąc to z jakiej parafii mam wnosić opłatę ?!

  • 70. Data: 2016-04-24 14:54:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Ogólnie imo lepszy jest ten zaproponowany system ze pąłci kazdy niz
    > system ze sciaga poczta, ze jest mnostwo wyłączen etc. Oczywiście
    > lepszy byłby taki, gdzie nie multiplikuje sie podatków, tylko sciaga
    > sie jeden i z niego rzadzi. Ale skoro sie 20 mld rocznie wydało lekką
    > raczką to teraz trzeba dłubać.
    > ---
    > Ale to nie jest podatek od czegoś tylko opłata za coś.

    Tak sobie mów. Ale to przeciez naiwnosc. Oczywiscie ze jest to podatek.
    ---
    Daruj, nazywa się opłata bo nią jest a że obowiązkowa ... taki kraj. Tak
    samo płacisz na wywóz odpadów choćbyś prowadził gospodarstwo ekologiczne.

> [...]
    > TVP1 i TVP2 leci na łeb na szyje? Ja nie pamietam kiedy ostatni raz
    > ogladałem to cos...
    > ---
    > To jakiś dziwny jesteś. Normalna telewizja rozrywkowa na dodatek z
    > ograniczoną aktywnością reklamową. Problem jest w tym, że te reklamy
    > jednak są i z nich się ta telewizja utrzymuje. W efekcie nie pełni
    > takiej roli, która usprawiedliwiałaby finansowanie z pieniędzy
    > podatków a nawet gdyby taką pełniła to pieniądze na jej funkcjonowanie
    > powinny pochodzić z podatków powszechnych a nie opłat.

    To ze ja jestem dziwny to mnie akurat nie dziwi. :)
    Ale moze cos przegapiłem - podpowiesz co w tej telewizji takiego
    rozrywkowego? Słyszałem, ze ostatnio wiadomosci ale moze cos jeszcze? :)
    ---
    Kapucyn Ci napisał.