  • 71. Data: 2016-04-24 15:00:27
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Albo może być mniejszym złem w porównaniu do chłamu którym karmią nasze
    > mózgi korporacyjne biurwy i napaleni marketnigowcy.

    Znaczy szukamy czegoś dobrego czy mniejszego zła?

    > Szczerze powiedziawszy bardziej wku... mnie zalew reklam i bezczelnego
    > lokowania produktu niż propaganda platformiana czy pisowska.

    A po co ogladasz gówno reklamowe tudziez gównanie programy z lokowaniem
    reklam?
    Nie masz time shifta?

    :)

  • 73. Data: 2016-04-24 15:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pierdolisz. Niedawno puszczali wszystkie bondy. Jak ktos lubi sport to
    > czesto jakies mecze pokazuja. Bajki dla dzieci sa spoko. Teatr
    > Telewizji reaktywowali.

    Jakies mecze?
    Pan raczy zartowac, płace za canal+ nie po to zeby ogladac jakies mecze
    tyko wybrane mecze! Szanuje swój czas.

    Teatr telewizji - to nie wiedziałem - to na plus.
    Słyszałem tez, ze wielką gre - brawo.
    Niemniej co do ogółu - masakra nawet jak puscili wszystkie bondy.

    Bo wiesz - ja raczej ogladam konkretne rzeczy - jak chce ogladnac bondy to
    sobie nagrywam i ogladam jak mam czas. Wiec nie tyle jest dla mnie wazna
    ramówka do dobre EPG.

  • 72. Data: 2016-04-24 15:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Pierdolisz. Niedawno puszczali wszystkie bondy. Jak ktos lubi sport to
    > czesto jakies mecze pokazuja. Bajki dla dzieci sa spoko. Teatr
    > Telewizji reaktywowali.
    > ---
    > No dokładnie. Całkiem fajna telewizja tylko czemu obowiązkowo płatna.
    > Jeśli ja nie mam telewizora albo na wakacje wyjeżdżam albo po prostu
    > nie chce mi się oglądać przez miesiąc to z jakiej parafii mam wnosić
    > opłatę ?!

    Bo tak naprawde nie płacisz za telewizje - płacisz tylko kolejny podatek.

  • 74. Data: 2016-04-24 15:09:06
    Temat: Re: zostałeś z ręką w nocniku.
    Od: "Sandek" <j...@i...ka>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Zrozumcie frajerzy, oddając głos w wyborach powszechnych oddajecie władzę
    > politykom. To nie jest po to, by oni głosowali tak, jak Wy chcecie.

    A ty, nie frajerze. Nie głosowałeś, i jaką masz teraz władzę ?
    Masz władzę nad swoją d..., i to nie do końca.
    Inni zadecydowali za ciebie, a ty zostałeś z ręką w nocniku.

  • 75. Data: 2016-04-24 15:20:22
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 13:00, Budzik pisze:

    > Debil...

    Powiedział inteligentny człowiek. Proponuję Ci popracować nad sobą.

  • 76. Data: 2016-04-24 16:15:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ogladanie nagranego to za przeproszeniem chuj nie ogladanie. Nie mam nagranego
    zadnego filmu ani zadnego innego programu. I nigdy nie mialem. Widz nie moze
    decydowac o niczym z wyjatkiem tego ze przestanie ogladac. Tak jak w kinie. Nie
    podoba sie to trzeba wyjsc. Podoba sie to nie da sie cofnac zeby jakis fragment
    jeszcze raz obejrzec.

  • 77. Data: 2016-04-24 17:59:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-24 o 14:54, re pisze:
    > Daruj, nazywa się opłata bo nią jest a że obowiązkowa ... taki kraj. Tak
    > samo płacisz na wywóz odpadów choćbyś prowadził gospodarstwo ekologiczne.

    Jak już chcesz być taki dokładny to była opłata od posiadania odbiornika.
    Takim odbiornikiem w świetle wykładni może być również tuner tv
    satelitarnej lub kablowej mimo że podpięty do projektora czy monitora
    komuterowego.
    Tak czy siak opłata ta spełniała znamiona podatku. Płaciło się za
    możliwość oglądania a nie za faktyczne oglądanie.
    Przez wiele lat również Tusk podtrzymywał ten chory podatek.

    Trzeba sobie zadać ważniejsze pytanie: "Czy potrzebne są media publiczne?"
    Jeśli potrzebne to trzeba je z czegoś finansować bo z reklam to wychodzi
    jak widać jedno wielkie gu...

  • 78. Data: 2016-04-24 18:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szod b...@a...pl ...

    > Powiedział inteligentny człowiek. Proponuję Ci popracować nad sobą.

    Dziekuje.
    W ramach rewanzu proponuje popracować nad własnym sposobem myslenia ktore w
    40 milionowym kraju kilka czy kilkanascie tysiecy uchodzców nazywa hordami.

  • 79. Data: 2016-04-24 18:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > przestanie ogladac. Tak jak w kinie. Nie podoba sie to trzeba wyjsc.
    > Podoba sie to nie da sie cofnac zeby jakis fragment jeszcze raz

    Ze co? Wolisz ogladac to co ci akurat puszcza niz to co sobie wybrałes?
    I to podobno ja jestem dziwny...

    Pomijam juz to, ze ogladajac cos nagrane nie mam problemu reklam bo je
    przewijam, ale w sumie ogladajac mam to samo bo korzystam z dobrodziejstwa
    TIME SHIFT.

  • 80. Data: 2016-04-24 18:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > samo płacisz na wywóz odpadów choćbyś prowadził gospodarstwo ekologiczne.

    Gdyby to była opłata to byłaby za coś. Jak sam zauwazyłes tutaj bedziesz
    płacił, czy uzywasz czy nie. Podatek w czystej postaci.
    Zreszta - to spór czysto akaademicki o przyjetą nomenklature.

    Ja tam nie miałbym nic przeciwko takiej opłacie, w czystej, przejrzystej
    postaci, z niewielkimi kosztami poboru bo "wraz z rachunkiem za prad". Ale
    pod jednym warunkiem: gdyby TV publiczna nie była tworzona według wzorca -
    wezmy polityka, postawmy na jej czele i dalej w ten sam sposób tworzmy
    kolejne warstwy.