  • Data: 2018-11-09 20:32:11
    Temat: Re: opoznienia na switchu
    Od: "PawelS pawel(at)wbcd(dot)pl" <f...@e...org> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:
    > On 2018-11-09, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote
    [...]
    OK, w przypadku UDP to każda aplikacja, która zrobić socket() i bind()
    będzie w stanie odbierać pakiety z dowolnego źródła.
    W przypadku TCP jak sam wcześniej napisałeś:
    > Nikt inny z zewnątrz nie "wstrzeli się" w tą samą sesję.
    Czyli FW/NAT musiałby przepuścić pakiet SYN do hosta za NAT,
    wtedy host znajdujący się za NAT mógłby zaakceptować połączenie.

    > Dla mnie to rewelacja, że ktos coś takiego w ogóle stosuje i druga, że
    > większość FW na to pozwala.
    Czy ta większość obejmuje również router z OS Linux ?
    I czy ewentualnie regułami iptables można tutaj coś popsuć ?
    W sensie poprawić bezpieczeństwo sieci za NAT.