    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: orange na kartę - rok ważności i darmowe w sieci?
    Date: Thu, 22 Sep 2016 12:03:38 +0200

    > Nie za duzo bys chcial ?
    > Dzwonic, chocby tylko po sieci, calkiem za darmo ?
    Tak, w playu to się nazywa stan darmowy i teraz jest za darmo. wcześniej
    wymagało doładowania 5zł na 50dni

    > Waznosc kont sie wydluza (w Orange rok po sms, w nju bez sms, w Virgin
    > rok itp), ale darmowe rozmowy to teraz w Virgin (tylko 30 minut).

    Virgin, spojrzałem na stronę www... ciekawe. 30 minut _na miesiąc_ mogę
    wygadać za darmo? a doładowania obowiązkowe są ?

    Nie żebym był super sknera, ale przydałby mi się numer z orange na 3
    miesiące w roku. Potem robię przekierowanie i mam kilka numerów, jeden
    telefon. ale płacić za tą odrobinę wygody parę złotych na miejsąc? ODpada.

    ToMasz

    Ps do znawców oferty Virgin. czy te darmowe smsy mogę wysyłać za pomocą
    strony www? Znaczy że chcę je pisać na dużej klawiaturze, bez użycia
    telefonu