  • Data: 2018-04-08 15:43:29
    Temat: Re: orange pi zero zawieszanie sie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-08, Marek <f...@f...com> wrote:

    > 4 gzipy w tło, wszystkie cory na100%

    Może nie wystarczyć do pełnego dociążenia. Są wredne piki poboru mocy,
    szczególnie jeśli chodzi też wifi. Nie wiem czy wątkotwórca używa, czy
    też wyłącznie po kablu, ale wifi potrafi solidnie zeżreć. Przykładowo,
    przesył po wifi z /dev/urandom, przez ssh do zewnętrznego hosta
    zwiększał mi w porywach prąd o 0.5A (o, nie do), a obciążenie cpu było w
    okolicach 0%. Natomiast cpu dociążony gzipem na 70% zwiększał prąd tylko
    o 150mA.

    Musiałbyś próbkowac pobór prądu, żeby tak naprawdę zobaczyć co się
    dzieje.

    --
    Marcin