    From: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [ot] PLICBD
    Date: Mon, 24 Jan 2011 18:34:01 +0100

    W dniu 2011-01-24 08:25, Ziolko pisze:

    > hmm to nie jest chyba takie proste.
    >
    > Jak nettelekom podpisze z toba umowę, ze przekazuje ci 100 numerów, to
    > będziesz wdrażał taką usługę(PLICBD), bo do zakończenia/zerwania umowy
    >
    > to TY JESTEŚ "NIBY WŁAŚCICIELEM" NUMERÓW.
    >
    > Ale jak ty jesteś reselerem , to przekazujesz dane klientów operatorowi??
    > A może go w ogóle to nie interesuje, tylko jest faktura za całość??

    nawet jak jak jestem właścicielem numerów, to nie mam własnego np.
    asteriska - tylko zlecam to operatorowi, który np. mi rozgłasza numeru.
    Nie sądzę, żeby takich, co mają własne systemy np. voipowe (oraz
    telefoniczne stacjonarne) było więcej niż tych wspomnianych 62 ...
    reszta sprzedaje nie na swoich platformach i na ruchu pod 112 nie ma
    żadnego wpływu.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym