  • Data: 2018-12-06 13:11:51
    Temat: Re: [ot] odkurzacz, moc > 900 W
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >twierdzisz wiec, ze problem jest w dziwnie skonstruowanej ssawce, czy w
    >ogole w mechanizmie ciagu i mniejsza moc nadrabia sie ssaniem = przyspawanie
    >do podlogi? Ja to w zasadzie wyzej potwierdzilem...
    Coś w tym jest. Mam już dwu-trzy letniego zelmera i w nim przy zwykłej
    szczotce nie ma co nastawiać mocy ponad 50% bo dywan zabierzesz a nie
    przesuniesz szczotki (ale te 100% przydaje się przy turbo szczotce). Z
    drugiej strony albo szczotka jest za nisko (z podniesionym
    ,,futerkiem'' dookoła)i grubsze śmieci odbija, a jak jest wysoko to te
    ''futerko,, ma tak mało szczelin i jest tak twarde że i tak grube
    śmieci odbija - i tak źle i tak niedobrze ;)
    --
    Grzegorz Krukowski