    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: para tłoczek cylinderak - jak to się robi
    Date: Sat, 24 Sep 2011 09:39:06 +0200

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 15:19:55 +0200, PM napisał(a):

    > to ja chybqa inne pompy widziałem

    Od citroena :-)

    > chodzi o ciśnienia rzędu 100-200BAR

    wydaje mi sie w hamulcach te 100 bar to sie zdarza.

    Zreszta - hamulce (zaciski) ma cytryna podobne jak inne auta ?
    To i cisnienie robocze musi byc podobne - chyba ze ten zawor mocno dlawi.

    > a z teflonu?

    Pewnie tez sie nada. Ale jak juz masz to rozebrane, to chyba widzisz jak
    zrobione ?

    > no właśnie?

    Ale to na inne dyskusje temat.

    J.