  • Data: 2024-02-13 13:53:42
    Temat: Re: parkowanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Feb 2024 06:36:22 +0100, Shrek wrote:

    > W warszawie dostajesz na kilka parkometrów.

    Co ma sens, bo inaczej wszyscy mieszkancy by parkowali wszędzie za
    darmo :-)

    A propos - jak to pisałem, to parking był jeszcze bezpłatny, tylko
    znaki ustawili i parkometry zafoliowane.

    A dziś widziałem ... szok. Połowa miejsc wolna.
    Gdzie te samochody stoją?
    Słuszną linię ma nasza władza :-)

    No ale samochody przeciez nie zniknęły ... studenci moze zostawili w
    rodzinnych domach, ale watpie, aby tam tylu studentów było.

    Zaraz mieszkancy sasiedniego osiedla zaczną sie domagac wprowadzenia
    strefy?

    J.