  • 11. Data: 2005-08-17 18:46:13
    Temat: Re: partnernask.pl
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Hali napisał(a):
    > Hmmm, podpisując umowę akceptujesz regulamin, w którym zgadzasz się na takie
    > przesyłki (robi tak 90% firm i zapewne tutaj mamy ten sam przypadek). Nie
    > musisz wtedy zamawiać takich przesyłek :-)

    A kto napisał, że podpisywałem takową umowę?
    Zamawiam usługi, które nazwa.pl świadczy, u ich konkurencji..

  • 12. Data: 2005-08-18 08:24:36
    Od: " Hali" <w...@g...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> napisał(a):

    > A kto napisał, że podpisywałem takową umowę?
    > Zamawiam usługi, które nazwa.pl świadczy, u ich konkurencji..

    Znaczy, nie masz w ogóle do czynienia z nazwą i tak przypadkiem coś do Ciebie
    poszło? Nie chce mi się wierzyć...

    Po drugie - folder przyszedł na osobę prywatną czy na firmę?
    Hali

  • 13. Data: 2005-08-18 11:44:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Hali napisał:

    > Po drugie - folder przyszedł na osobę prywatną czy na firmę?

    Nieistotne. Stosowna ustawa nie rozróżnia odbiorcy. Ważny jest fakt
    wysyłania niezamówionej informacji handlowej.

    M.

  • 14. Data: 2005-08-18 12:24:52
    Od: dementia13 <dementia13@gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Nieistotne. Stosowna ustawa nie rozróżnia odbiorcy. Ważny jest fakt
    > wysyłania niezamówionej informacji handlowej.

    a jaka to ustawa? bo raczej nie ta o świadczeniu usług drogą elektroniczną

    --
    - Heavy. What is it?
    - The stuff the dreams are made of.

  • 15. Data: 2005-08-18 12:29:31
    Od: dementia13 <dementia13@gazeta_NO_SPAM_.pl>

  • 16. Data: 2005-08-18 13:37:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik dementia13 napisał:

    > a jaka to ustawa? bo raczej nie ta o świadczeniu usług drogą elektroniczną

    dokładnie. Art. 10 ust. 1

    Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej
    do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w
    szczególności poczty elektronicznej.

    M.

  • 17. Data: 2005-08-18 13:58:55
    Od: dementia13 <dementia13@gazeta_NO_SPAM_.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > dokładnie. Art. 10 ust. 1
    >
    > Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej
    > do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w
    > szczególności poczty elektronicznej.

    no właśnie, tymczasem autor (dygresji do )wątku wyraźnie zaznaczył że
    przyszło "pocztą zwykłą"

  • 18. Data: 2005-08-18 14:13:02
    Od: " Hali" <w...@g...pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > dokładnie. Art. 10 ust. 1
    >
    > Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej
    > do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w
    > szczególności poczty elektronicznej.

    Ale on chyba dostał ten folder pocztą tradycyjną, taką ze znaczkiem i kopertą...
    Hali

  • 19. Data: 2005-08-18 16:38:43
    Od: Ciacho <c...@c...pl>

    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > A kto napisał, że podpisywałem takową umowę?
    > Zamawiam usługi, które nazwa.pl świadczy, u ich konkurencji..

    Usługi które nazwa.pl świadczy u konkurencji? Czyli masz na mysli ich
    partnerów (IDG, PRV.pl i cała reszta)? Czy też jesteś klientem
    konkurencji nazwy np. home.pl (czy inny ISP/rejestrator)?

    Może poprostu zadzwoń/napisz do nich i się dowiesz dlaczego to do Ciebie
    zostało wysłane?

    Pozdrawiam,
    Ciacho

    --
    .: c...@c...pl ][ We are what we pretend to be. :.
    .: c...@j...org][ -- Kurt Vonnegut, Jr. :.

  • 20. Data: 2005-08-18 18:48:25
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Ciacho napisał(a):

    > Usługi które nazwa.pl świadczy u konkurencji? Czyli masz na mysli ich
    > partnerów (IDG, PRV.pl i cała reszta)? Czy też jesteś klientem
    > konkurencji nazwy np. home.pl (czy inny ISP/rejestrator)?

    Tam jest wyraźnie postawiony przeze mnie przecinek.
    Zamawiam usług, które nazwa.pl świadczy, u konkurencji nazwa.pl.
    Zatem to drugie - jestem klientem konkurencji nazwa.pl.

    > Może poprostu zadzwoń/napisz do nich i się dowiesz dlaczego to do Ciebie
    > zostało wysłane?

    Mało mnie interesuje rozwiązanie faktu wysłania do mnie (na firmę) tej
    przesyłki. Napisałem, jako dygresję w imię dobra..