    Date: Sun, 22 Sep 2019 13:28:34 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pcb

    > I bardzo dobrze. Praca na taśmie odczłowiecza i poniża.
    > Jeśli się gdzieś jeszcze uchowała, to tylko dlatego, że
    > człowiek był za tani do zautomatyzowania.

    Są takie procesy, gdzie człowiek jest niezastąpiony, jak na razie
    przynajmniej.
    Swoją drogą, wiele bym dał, żeby zobaczyć tą linię w pracy. Coś mi się
    wydaje, że ładnie to ona tylko na filmie pracowała.
    Rodzi się też pytanie, około 13 minuty kobieta wkłada elementy ręcznie.
    Znaczy dało się zbudować skomplikowaną maszynerię, radzącą sobie nawet z
    drucikami lamp (podobno), ale nie udało się zbudować prostego podajnika
    detali? No śmierdzi mi to, ale nic, oglądam dalej.

    Irek.