  • Data: 2016-12-02 00:10:57
    Temat: Re: pendrive
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-01 o 22:44, Irokez pisze:

    > Trochę racji jest.
    > Jedyne pamięci DDR2 i DDR3 jakie mi umarły w laptopach to Kingston.
    > Jedyne z jakimi miałem problemy przy uruchamianiu PC to Kingson (siakieś
    > Redy DDR3). Jedyne dyski SSD które padły kompletnie bez ostrzeżenia to
    > też 2 sztuki Kingston SSDnow V300 120GB
    > Może za dużo sprzętu przez łapy mi nie przeszło ale dałem sobie spokój z
    > tą firmą.
    > Zakupy u dużego dostawcy sprzętu IT dla firm.

    To ja takich przypadków nie miałem.
    Kupowałem w California Computer, poźniej, jak zniknęli przeniosłem się
    do ABC-Data i ostatnio też AB.
    Za to unikam jak ognia Action. Tu nie będę pisał, dlaczego.
    Napiszę tylko, że jak mam gdzieś wezwanie do problematycznego sprzętu
    (nie działa karta LAN, grafika, itp) - to najczęściej jest tam naklejka A.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam