  • Data: 2015-12-09 10:36:51
    Temat: Re: pierwsza lustrzanka
    Od: Fabian <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzę że całą swoją wiedzę i doświadczenie opierasz na internecie.

    Jakimś Kaszpirowskim jesteś? z czego to niby wyczytałeś. Godzisz się z tym czy nie
    ale jest tak, że zdecydowana większość nie tylko amatorów (jak ja) zanim kupi sprzęt
    to poszukuje informacji własnie w necie. Wielu czyta wszelkie testy, opinie i
    przegląda przykładowe fotki na portalach optyczne.pl czy fotopolis.pl. Robią to
    również zawodowi fotografowie - dowód - poczytaj dyskusje pod testami sprzętu. To
    jedno. Jestem amatorem, używam lustrzankę cyfrową, bezlusterkowca, aparat kompaktowy
    i lustrzanki analogowe. Nie mam się wcale za eksperta - jestem amatorem i za takiego
    się uważa. Mam swoje doświadczenia - m. in. z czasu gdy sam zastanawiałem się nad
    zakupem sprzętu i przeżywałem dylematy co kupić. Dziś pewnie wybrał bym inaczej -
    wtedy opierałem się na opiniach ekspertów z optyczne.pl , nigdy nie posłuchał bym
    sprzedawcy w sklepie fotograficznym