  • 1. Data: 2013-05-21 20:10:24
    Temat: plaga komarów i innych owadów
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    znacie może jakiś sprawdzony preparat którym można by było usunąć rozbite
    owady z przedniej części samochodu? mam takie przypadki, że po paru dniach
    nie sposób ich niczym zmyć, nawet za bardzo zdrapać paznokciem się nie
    dają...
    próbowałem namaczać, używać płynu do mycia - nic to nie daje, te rozbite
    insekty trzybaja się jak przyspawane...

    HELP!

  • 2. Data: 2013-05-21 21:01:23
    Temat: Re: plaga komarów i innych owadów
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-21 20:10, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > paznokciem się nie dają...
    > próbowałem namaczać, używać płynu do mycia - nic to nie daje, te rozbite

    Gazowana woda do picia.
    Serio.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-05-21 21:21:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kngg9u$h9e$...@n...task.gda.pl...

    > Gazowana woda do picia.
    > Serio.

    Działa lepiej niż zwykły płyn na owady i gąbka przy myciu auta?

  • 4. Data: 2013-05-21 21:49:56
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 maja 2013 20:10:24 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > znacie może jakiś sprawdzony preparat którym można by było usunąć rozbite
    >
    > owady z przedniej części samochodu?

    Ja mam, niestety preparat ten nie jest dostępny w detalu.
    Nazywa się Final Touch Coating, usuwa robale, żywice, smołę i generalnie każde
    świństwo jakie może się przykleić do samochodu. Oczywiście nie niszczy lakieru. Nawet
    się kiedyś zastanawiałem, czy nie warto by było zacząć tego rozlewać do butelek i
    sprzedawać detalicznie, ale olałem temat. W kazdym razie polecam, gdyby ktoś się z
    tym spotkał.

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2013-05-21 23:10:15
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/21/2013 08:10 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
> [...]
    > paznokciem się nie dają...
    > próbowałem namaczać, używać płynu do mycia - nic to nie daje, te rozbite

    wrzątek, karcher na gorącą wodę.

  • 6. Data: 2013-05-22 01:32:55
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kngdae$cs9$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > dają...
    > próbowałem namaczać, używać płynu do mycia - nic to nie daje, te rozbite

    benzyna ekstrakcyjna...
    delikatna dla lakieru i da rade.

  • 7. Data: 2013-05-22 07:55:15
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-21 21:21, Cavallino pisze:

    > Działa lepiej niż zwykły płyn na owady i gąbka przy myciu auta?

    Sprawdź i nam opowiedz.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-05-22 07:59:51
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-05-21 21:49, Marcin Kiciński pisze:

> [...]
    sprzedawać detalicznie, ale olałem temat. W kazdym razie polecam, gdyby ktoś się z

    FT 100 czy FT 200?
    Oba dostępne w internecie w opakowaniach 5, 30, 200 i 1000 l.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 9. Data: 2013-05-22 08:29:25
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 22 maja 2013 07:59:51 UTC+2 użytkownik WW napisał:

    > FT 100 czy FT 200?
    >
    > Oba dost�pne w internecie w opakowaniach 5, 30, 200 i 1000 l.

    Ja mam FT200. Wiem że są dostępne, ale 5l to już hurt :)
    Co ciekawe, opakowania, które świetnie sprawdziłyby się
    w detalu (0,5l z atomizerem) Niemcy rozdają jako bezpłatne
    próbki ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 10. Data: 2013-05-22 11:52:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ministerstwo,

    Tuesday, May 21, 2013, 8:10:24 PM, you wrote:

> [...]
    > dają...
    > próbowałem namaczać, używać płynu do mycia - nic to nie daje, te rozbite

    Karolu, po co trzymasz robale na szybie przez kilka dni?

    --
    Best regards,
    RoMan