  • 1. Data: 2010-03-06 23:48:07
    Temat: poPiątkowo - niech się kobiety uczą od dziadka!
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    I spora część facetów też. :P

    http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 turbotraktor
    Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż

  • 2. Data: 2010-03-07 00:35:32
    Temat: Re: poPiątkowo - niech się kobiety uczą od dziadka!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > I spora część facetów też. :P
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0

    Nieźle.
    Bo "nie da się" to drzwiami obrotowymi trzasnąć ;)

  • 3. Data: 2010-03-07 01:32:38
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 00:35:32 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> said:

    > Nieźle.
    > Bo "nie da się" to drzwiami obrotowymi trzasnąć ;)

    Fajne te stare filmy, dawno temu na Joemonsterze pokazywane.
    Ci:

    <http://www.joemonster.org/filmy/7311/Mistrzowie_par
    kowania>

    mają jeszcze lepsze wyniki.
    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-03-07 09:34:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Mar 2010 23:48:07 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >I spora część facetów też. :P
    >http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0

    Za Gierka to garaze byly wieksze :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-03-07 10:33:31
    Temat: Re: poPištkowo - niech się kobiety uczš od dziadka!
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    J.F. pisze:

    > Za Gierka to garaze byly wieksze :-)

    Jarku, a czy wyobrażasz sobie wjazd do takiego garażu Wołgą, czy choćby
    125p? :>

  • 6. Data: 2010-03-07 11:16:43
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hmume3$db1$1@news.dialog.net.pl...
    > I spora część facetów też. :P
    > http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0

    Z wysiadaniem sporo kombinacji. Lepiej sprawdzilby sie 1007 ale czy 3 cm
    starcza na otwarcie drzwi... ;)

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-03-07 11:18:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    P_ablo pisze:
> [...]
    > wiadomości news:hmume3$db1$1@news.dialog.net.pl...
    >

    > Z wysiadaniem sporo kombinacji. Lepiej sprawdzilby sie 1007 ale czy 3 cm

    Ten garaż ma 1.55m. A 1007 ma coś koło 1.68m szerokości. :P
    Wygląda na to, że firma która budowała te domki, auto dokładała gratis.
    Stąd stara Panda i przywiązanie do niej. ;)

  • 8. Data: 2010-03-07 11:20:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > I spora część facetów też. :P
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0

    Obawiam sie, ze jakbym mial miec takie kombinacje z parkowaniem grata,
    to nocowalby na ulicy. Obecnie nawet auta stoja na podjezdzie, bo nikomu
    nie chce sie drzwi od warsztatu/garazu otwierac ;)

    MarcinJM

  • 9. Data: 2010-03-07 13:08:09
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hmume3$db1$1@news.dialog.net.pl...
    >I spora część facetów też. :P
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0

    filmik rzeczywiscie fajny. Dziwi mnie tylko ze wyglada jakby wjezdał pod
    pewnym katem - na skos. Ale jednak sie udało. A drugie pytanie które mi sie
    nasuwa, to czy ma drugie wyjście z domu oraz co zrobił z rowerem

    To ja sie tez pochwale swoim parkowaniem
    http://arbiter.pl/zdjecie/14271.Parkowanie
    z przodu i z tyłu po około 8cm pozostało
    http://arbiter.pl/zdjecie/14272.Parkowanie.miejsce.z
    .tylu
    http://arbiter.pl/zdjecie/14273.Parkowanie.miejsce.z
    .przodu

  • 10. Data: 2010-03-07 14:08:32
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 13:08:09 +0100, "Arbiter" <n...@h...com> said:

    > Dziwi mnie tylko ze wyglada jakby wjezdał pod
    > pewnym katem

    Bo tak to wygląda.

    > A drugie pytanie które mi sie
    > nasuwa, to czy ma drugie wyjście z domu

    Tak, frontowe.

    > oraz co zrobił z rowerem

    Wstawił do garażu i zamknął drzwi.

    > To ja sie tez pochwale swoim parkowaniem
    > http://arbiter.pl/zdjecie/14271.Parkowanie

    To:
    <http://www.youtube.com/watch?v=ko4ZSuadeXY>
    też ty?