  • 1. Data: 2012-11-15 18:03:30
    Temat: podkładki pod tablice rejestracyjne pms
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Posiadam do oddania 4 nowe podkładki pod tablice rejestracyjne sygnowane
    pl.misc.samochody i logo pms, rok wydania około 2004

    Przekażę je nieodpłatnie w Warszawie, najchętniej 2+ osobom
    Pierwszeństwo mają osoby które znam.

    zainteresowanie proszę zgłaszać w wątku

  • 2. Data: 2012-11-15 18:56:39
    Temat: Re: podkładki pod tablice rejestracyjne pms
    Od: tÎż

    Arbiter wrote:

    > zainteresowanie prosze zg?aszaae w w?tku

    Dasz mi jedną w celu zamontowania w moim Polonezie Trucku Royu? :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-11-15 20:14:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 15 Nov 2012 18:03:30 +0100, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >zainteresowanie proszę zgłaszać w wątku

    Ja bym dwie łyknął, odzyskałbym 2 szt. które rok czy dwa lata temu
    oddałem nieodpłatnie Tatianie vel. Xena :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2012-11-15 20:21:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3nfaa8lh6mqldlnnt4cl2pdrbbr5oqvaa6@4ax.
    com...

    > Ja bym dwie łyknął, odzyskałbym 2 szt. które rok czy dwa lata temu
    > oddałem nieodpłatnie Tatianie vel. Xena :)

    Ja też 2 sztuki bym chętnie przytulił.
    Na youngtimerze na pewno ładnie by wyglądały. ;-)

  • 5. Data: 2012-11-15 20:36:01
    Temat: Re: podk?adki pod tablice rejestracyjne pms
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-11-15 18:03, Arbiter pisze:
    > Posiadam do oddania 4 nowe podk?adki pod tablice rejestracyjne sygnowane
    > pl.misc.samochody i logo pms, rok wydania oko?o 2004
    >
    > Przeka?? je nieodp?atnie w Warszawie, najch?tniej 2+ osobom
    > Pierwsze?stwo maj? osoby kt?re znam.
    >
    > zainteresowanie prosz? zg?asza? w w?tku

    No to ja bym przytulił.
    Znamy się, a jakże :-) I z Wawy jestem jak wiesz.
    Będą jak znalazł do nowego autka.

    Seco

  • 6. Data: 2012-11-15 20:51:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-15 18:03, Arbiter pisze:

    > zainteresowanie proszę zgłaszać w wątku

    Jak 4 podkładki, to dla mnie już nie starczy ... ;/ ... jak 4
    pary, to i ja proszę :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2012-11-15 20:57:06
    Od: Filip <b...@m...pl>

> [...]
    > pl.misc.samochody i logo pms, rok wydania około 2004
    >
    > Przekażę je nieodpłatnie w Warszawie, najchętniej 2+ osobom

    Możecie mi wytłumaczyć dlaczego używacie podkładki pod tablice
    rejestracyjne? I nie chodzi mi o podkładki PMS, tylko ogólnie-podkładki.
    Po co to i do czego?

  • 8. Data: 2012-11-15 21:03:08
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Możecie mi wytłumaczyć dlaczego używacie podkładki pod tablice
    > rejestracyjne? I nie chodzi mi o podkładki PMS, tylko ogólnie-podkładki.
    > Po co to i do czego?

    Ja nie chcę porysować lakieru METALLICA w moim Polonezie Trucku Royu
    szorstką tablicą.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2012-11-15 21:13:54
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-11-15 21:03, t? pisze:

    > Ja nie chcę porysować lakieru METALLICA w moim Polonezie Trucku Royu
    > szorstką tablicą.

    Rozumiem, w takim razie dlaczego nie przykleisz tablicy rej. ?

  • 10. Data: 2012-11-15 22:02:57
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Rozumiem, w takim razie dlaczego nie przykleisz tablicy rej. ?

    Próbowałem klejem WIKOL, ale nie trzymał. Co zrobiłem źle?

    --
    ss??q s? ??u??ou??