  • 21. Data: 2009-08-20 18:48:47
    Temat: Re: pomoc w wyborze smartfona....
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > W zasadzie wypowiadanie się w takim tonie w sprawach w których ma się
    > niewielkie pojęcie nie świadczy zbyt dobrze o wypowiadajacym się.
    >
    > Imagis od lat bardzo blisko współpracuje z Navteqiem a Teleatlas z emapą.
    > Nie wspominając, że Teleatlas kupił od PPWK spółkę Geoinwent trzy lata
    > temu.
    > Sądząc po poziomie wypowiedzi, możesz nie wiedzieć, więc wyjaśnię - PPWK to
    > skrót od Polskie Przedsiębiorstwo Wydawnict Kartograficznych. Ta firma,
    > która publikowała szczegółówe mapy Polski zanim jeszcze powstała Automapa.

    Waldek mam wrażenie, że piszesz żeby coś napisać. Dodam, że nie masz
    racji w prawie żadnej kwestii.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 22. Data: 2009-08-20 20:06:00
    Od: "ToMasz" <t...@u...poczta.fm>

    Użytkownik "Łukasz Kiełbowicz" <l...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:h6j7ls$41m$1@news.task.gda.pl...
    > Cześć;
    >
    > Co byście zaproponowali z niezbyt drogich smartfonów?
    > Wymogi to
    > -dotykowy ekran
    raczej konieczny

    > -symbian albo inny system bo telefon będzie bardzo często służył jako
    > nawigacja
    no to wybrałeś WM, ale..

    > -wifi

    raczej ponownie WM ale określ po co wifi?

    najpierw określ jaki program będzie nawigował(1), bo jego cena w tym
    zestawie jest niebagatelna. Jeśli to ma być prawdziwa nawigacja, szczególnie
    w mieście, i dodatkowo ustawisz telefon tak abyś TY cos na nim widział ( a
    nie słońce) to moze sie okazać ze wbudowana nawigacja na niewiele sie zdaje.
    Mam polecanego tutaj i780(2), ale po paru "wpadkach" GPSu w centrach miast,
    dałem sobie luz i korzystam z tego telefonu, ale w połączeniu z GPSem naBT.
    Telefon mam ustawiony obok lusterka, dach zasłania słońce, a sam ekran jest
    blisko. Tak wiec nie dyskfalifikuj urządzeń bez gpsa, ewentualnie zastanów
    sie czy jako dodatkowe zabezpieczenie do samochodu nie dokupić gps z bt. Co
    do ekranu dotykowego(3) to ja sobie nie wyobrażam nawigacji w inny sposób.
    tzn napewno da sie, ale wygoda raczej średnia, chyba ze program jakos będzie
    kompensował brak dotyku.

    PRzeanalizuj te 3 punkty z osobna - wtedy zawęzisz liste wyboru
    ToMasz

  • 23. Data: 2009-08-21 03:43:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > Wyraźnie napisałem - międzymordzie.
    > Obsługa UI wyraźnie odbiega od innych rozwiązań i jest oceniana nawet przez
    > garminowych fanatyków jako niewygodna i absorbująca (co jest ważne jak się
    > potrzebuje szybko np. zmodyfikować trasę).

    eee - przyzwyczailem sie do tego 'miedzymordzia' - 3m-ce uzywania i nie
    mam juz zadnych wiekszych zastrzezen.

    Na codzien uzywam tez TT (TT One XL), choc mam rowniez go w komorce
    (awaryjnie).
    Ale czesto zdarza mi sie korzystac w E51 z Garmina XT - a na rowerze z
    mapami Garmin TOPO .

    Nie miedzymordzie jest najwazniejsze (choc wazne) - a mapy.

    Wieksza porazka na Symbianie to ja bym nazwal nawigacje w NokiaMaps
    (moze dlatego, ze najmniej uzywam? )

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2009-08-21 07:50:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 05:43:35 +0200, AL napisał(a):

    > eee - przyzwyczailem sie do tego 'miedzymordzia' - 3m-ce uzywania i nie
    > mam juz zadnych wiekszych zastrzezen.

    Zapaćkane główne okno, potrafi bardzo mulić na Symbiania, koszmarne
    wyszukiwanie adresów itp..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 25. Data: 2009-08-21 08:47:53
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > Zapaćkane główne okno, potrafi bardzo mulić na Symbiania, koszmarne
    > wyszukiwanie adresów itp..

    ma e51 chodzi ladnie i szybko
    wyszukiwanie adresow dziala dobrze - nie nienarzekam

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 26. Data: 2009-08-21 08:49:08
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > Zapaćkane główne okno, potrafi bardzo mulić na Symbiania, koszmarne
    > wyszukiwanie adresów itp..

    ma e51 chodzi ladnie i szybko
    wyszukiwanie adresow dziala dobrze - nie narzekam

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 27. Data: 2009-08-21 08:51:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 10:47:53 +0200, AL napisał(a):

    > wyszukiwanie adresow dziala dobrze - nie nienarzekam

    Nie chodzi o to czy i jak działa, tylko jak jest obsługiwane. Chodzi o to,
    że ma kilka kompletnych debilizmów. W tym momencie dokładnie nie pamiętam
    co to było (poszukam) ale chodziło o rzecz tego typu, że musisz wiedzieć
    czy np. Piłsudskiego to ulica czy aleja, bo inaczej nie znajdziesz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2009-08-21 09:25:03
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    r...@k...pl pisze:

> [...]

    A to, żeby się nie okazało, że twój najlepszy ma te same mapy co
    najgorszy...

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 29. Data: 2009-08-21 12:43:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Aug 2009 11:25:03 +0200, w <h6lprv$p3q$1@mx1.internetia.pl>, CUT_INZ
    <c...@c...pl> napisał(-a):

    > A to, żeby się nie okazało, że twój najlepszy ma te same mapy co
    > najgorszy...

    Chyba kpisz. Mapy Geosystems nijak mają się do TA, co najwyżej "punkt startowy"
    do tworzenia może mieli lata temu podobny. Pochwal się jeżeli masz inną wiedzę.

  • 30. Data: 2009-08-21 16:53:54
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Michał Rolka napisal(a):

    > Samsung i780? Właśnie kupiłem, jeszcze nie mam wyrobionego zdania (mój
    > pierwszy sprzęt z WM), ale ma to co chcesz, w zestawie są 2 baterie,
    > klawiatura QWERTY, touchpad, GPS wbudowany i spokojnie mieści się w cenie.

    ...ma tylko jedną wadę: brzydki ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut