    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pompka paliwa (SC900)
    Date: Thu, 02 Aug 2012 20:35:13 +0200
    <jv98mp$bra$1@inews.gazeta.pl> <jv9caq$efj$1@news.icpnet.pl>
    <jv9d1j$lv9$1@inews.gazeta.pl> <jv9ds2$fu7$3@news.icpnet.pl>
    <50183c0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <jv9em0$grt$1@news.icpnet.pl>
    <50184021$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvakl9$6n2$1@mx1.internetia.pl>
    <5019752e$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvc2gc$pn8$1@news.icpnet.pl>
    <5019950c$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvdmno$aid$1@mx1.internetia.pl>
    <501aa5e3$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-08-02 18:08, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Proste, bo jak widzę że ktoś nie rozumie słów których używa, to nie
    > owijam w bawełnę, tylko piszę że gada bez sensu.

    > Tak, polecam.

    ale sam spróbowałeś?

    > A potem przełóż to na fakt, iż rzekomy monopolista daje szeroki wybór.....
    > Ten fakt stanowi, iż to nie jest monopol, tylko coś dokładnie odwrotnego.

    jeżeli chcesz zachować gwarancję (taką jaką masz na samochód prosto z
    fabryki) to stosujesz części z ASO (a co gorsza ich robociznę).

    ale oczywiście możesz robić co chcesz, masz szeroki wybór, możesz
    przynieść coś ze szrotu, kazać zamontować i nie zachowywać gwarancji -
    pełna wolność.

    może faktycznie analogię wódczaną dam?
    Państwo miało monopol na handel wódą, i mogłeś kupić
    lub pędzić bimber i dostać kolegium
    tez wolność i twój wybór.