    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <jv98mp$bra$1@inews.gazeta.pl> <jv9caq$efj$1@news.icpnet.pl>
    <501837b6$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <jv9dka$fu7$1@news.icpnet.pl>
    <50183bb7$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvdmtq$b2r$1@mx1.internetia.pl>
    <501aa626$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <jveid1$ul6$1@news.icpnet.pl>
    <501ad017$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvekvq$141$1@news.icpnet.pl>
    Subject: Re: pompka paliwa (SC900)
    Date: Thu, 2 Aug 2012 22:08:15 +0200

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > nic, to ty ten motyw lansujesz, ja od początku pisałem wymianie części w
    > samochodzie na gwarancji.

    Łżesz, albo tłuczesz od rzeczy.
    Jaki jest sens żądania od producenta stosowania innych części niż własne,
    jeśli to on płaci za części i naprawę?

    > o widzisz. masz możliwość wyboru producenta tego oryginału?

    A dlaczego i po co miałbyś mieć?

    > ciii nic nie mów, wiem! "inne warunki sprzedaży"

    Nie - te same warunki.
    Żaden producent nie daje prawa do decydowania nabywcy, jakich części ma
    używać do produkcji/naprawy swojego produktu

    > aaa no widzisz, właśnie wręcz przeciwnie.

    Przeciwnie to jest w Twojej głowie.

    > nie

    Tak.

    > 31.08 godzina 21.40
    > piszę ja:
    > "dla ludzi naprawiających w ASO (bo stracą gwarancję) jest monopol
    > producenta"

    I gdzie tu mowa o naprawianiu auta przez gwaranta?
    Jak byk mowa jest o naprawianiu (czyli również płaceniu za naprawę) przez
    właściciela samochodu (albo nie ogarniasz tego co sam piszesz).
    Inaczej to nie oni naprawiają, tylko im się naprawia.