  • Data: 2010-08-11 11:46:24
    Temat: Re: postać niedoświetlona - foto pod słońce
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Nibisz in news:i3u0c1$fj8$1@inews.gazeta.pl
    > A jakie to ma znaczenie?
    > Operuje po całości co często w zupełności wystarcza. Można jednak
    > operować na skopiowanej warstwie a następnie zamaskować sobie to co
    > uważamy za stosowane.

    pytalem, czy "po calosci" w tym sensie: czy operuje na calej foto, czy
    wyciaga swiatlo i tam,gdzie jest to bez sensu, bo jest prawie OK.
    Mnie zależy na wyciagnieciu sylwety jeno. Wszystko inne bez zmian,co
    najwyzej: minimalne zdjecie światel.
    Czyli pytam o swoista "lokalnosc" operacji. W ekstremalnej sytuacji chodzic
    moglo o sama twarz. Tak to rozumiem.