eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › postarzanie nie poplaca
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 521

  • 411. Data: 2016-01-01 19:22:05
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-01-01 o 17:44, Budyń pisze:
    > W dniu piątek, 1 stycznia 2016 15:32:51 UTC+1 użytkownik Dariusz Dorochowicz
    napisał:
    >> W dniu 2015-12-31 o 23:26, Budyń pisze:
    >>> W dniu czwartek, 31 grudnia 2015 14:34:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    >>>>> Głosuję na obowiązkową 10letnią gwarancję na produkty przemysłowe
    >>>>> przeznaczone dla odbiorcy końcowego -czyli konsumenta.
    >>>>
    >>>> Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.
    >>>> I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?
    >>>
    >>> musi byc jakis rozsądny kompromis zapobiegający wyrzucaniu na smietnik prawie
    nowych i sprawnych (poza przysłowiowym kondensatorem) przedmiotów.
    >>>
    >>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>>
    >>> Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy
    niz tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem
    zakupu było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie,
    zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
    >>
    >>
    >> Najwyraźniej nie zrozumiałeś problemów trapiących kable od słuchawek. To
    >> nie solidny oplot jest gwarantem solidności kabla, bo zwykle pęka
    >> środkowa żyła i ilość drucików oplotu nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi
    >> właśnie o to, że oplot jest tu w ogóle niepotrzebny, a obie (albo
    >> wszystkie cztery) żyły powinny być identyczne. Nie ma żadnego powodu,
    >> żeby było inaczej.
    >
    > a uprzejmie cie zapytowywuje gdzie moge doczytac jak jest zbudowany przewód od
    sluchawek na allegro bo obawiam sie ze nigdzie... Mam pytac sprzedawce? :)

    A równie uprzejmie napiszę jak ja podchodzę do zakupów:
    staram sie ocenić rzetelność sprzedawcy na podstawie tego, co i jak
    piszą. Tekst, który zacytowałeś to typowy tekst na złapanie
    nieświadomego klienta i u takiego sprzedawcy po prostu bym nie kupił (no
    chyba, że wiedziałbym dobrze co to jest). Niestety wymaga to uważnego
    przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
    prostu kupujesz kota w worku.

    No i przewód to nie wszystko - chyba, że ma to po prostu bzyczeć, ale
    wtedy szkoda stówy. Smutne, ale tak jest.

    Pozdrawiam

    DD


  • 412. Data: 2016-01-02 12:27:32
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
    >>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
    ps.com...
    >>>
    >>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>
    >> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
    >> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
    >
    > Bardzo często - zgoda.
    > Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.

    Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero po
    kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego sprzętu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 413. Data: 2016-01-02 12:29:40
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:n63enj$eh2$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2015-12-31 o 15:23, yabba pisze:
    >> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
    >>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
    ps.com...
    >>>
    >>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>
    >> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
    >> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
    >
    > Bardzo często sprzedający te za 2.50 tak właśnie twierdzą. Co ciekawe
    > czasem tak właśnie jest, ale znacznie częściej wiąże się to z różnymi
    > zmianami niewidocznymi na pierwszy rzut oka, a czasem nawet i na drugi.
    > Ot, np inne tworzywo, 2 druciki w kablu zamiast 15 (za to więcej tworzywa,
    > żeby wyglądało tak samo), brak lub bardzo pobieżna kontrola jakości i bez
    > jakiejkolwiek gwarancji. O samym przetworniku to już w ogóle nie mówię.
    > Klient zamawia - klient dostaje.


    Hurtownik zamawia w fabryce - hurtownik dostaje.

    Klient końcowy często kupuje kota w worku. Dopiero po kilku dniach używania
    może zauważyć wady sprzętu.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 414. Data: 2016-01-02 13:36:22
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: b...@g...com

    użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
    > Niestety wymaga to uważnego
    > przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
    > prostu kupujesz kota w worku.


    Tych opinii co są kupowane w pakiecie 100szt
    za 600zł? Im produkt bliższy szaremu konsumentowi,
    tym więcej kitu w necie.
    http://tinyurl.com/pjaccov

    A może niezależne recenzje albo "recenzje"
    w gazetach?

    Czy chodzi o opinie np. tutaj, albo na
    bardziej specjalistycznych forach?

    :)


  • 415. Data: 2016-01-02 13:46:28
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: b...@g...com

    > http://tinyurl.com/pjaccov


    Aż sobie wszedłem i poczytałem.

    Brandle - marketing szeptany w jednym narzędziu online.
    Do tej pory za pomocą Brandle przeprowadzono ponad 5500 kampanii.

    http://www.brandle.pl/wersje.html
    1000 postów za 400PLN, nie tak drogo.

    Wirtualna rzeczywistość, wirtualne opinie.


  • 416. Data: 2016-01-02 15:58:57
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-01-02 o 13:36, b...@g...com pisze:
    > użytkownik Dariusz Dorochowicz napisał:
    >> Niestety wymaga to uważnego
    >> przeczytania wielu różnych opisów i opinii w sieci, ale inaczej po
    >> prostu kupujesz kota w worku.
    >
    >
    > Tych opinii co są kupowane w pakiecie 100szt
    > za 600zł? Im produkt bliższy szaremu konsumentowi,
    > tym więcej kitu w necie.
    > http://tinyurl.com/pjaccov
    >
    > A może niezależne recenzje albo "recenzje"
    > w gazetach?
    >
    > Czy chodzi o opinie np. tutaj, albo na
    > bardziej specjalistycznych forach?

    No niestety, są też i takie, i to całkiem sporo. Trzeba umieć czytać i
    wyławiać istotne informacje. Poza tym są nie tylko informacje pozytywne.
    Robione są również kampanie negatywne - dla produktów konkurencji. To
    też trzeba umieć wyłowić.
    A i tak w pewnym momencie nalezy powiedzieć dość, bo czas poświęcony na
    rozpoznanie tematu nie może przekraczać jakiejś części wartości tego, co
    chcesz kupić. Wtedy po prostu lepiej kupić i sprawdzić.

    Pozdrawiam

    DD


  • 417. Data: 2016-01-02 20:33:54
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
    >> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
    >>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
    ps.com...
    >>>>
    >>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>>
    >>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
    >>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
    >>
    >> Bardzo często - zgoda.
    >> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
    >
    > Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero po
    > kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego sprzętu.

    W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
    do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
    z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
    zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
    Jak jest w Polsce?


  • 418. Data: 2016-01-02 20:50:41
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:n698i2$b6f$1@dont-email.me...
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >> news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
    >>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >>> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
    >>>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >>>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
    ps.com...
    >>>>>
    >>>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>>>
    >>>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
    >>>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
    >>>
    >>> Bardzo często - zgoda.
    >>> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
    >>
    >> Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero
    >> po kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego
    >> sprzętu.
    >
    > W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
    > do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
    > z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
    > zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
    > Jak jest w Polsce?

    Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
    użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
    Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania w ciągu 30
    dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 419. Data: 2016-01-03 17:42:51
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:n698i2$b6f$1@dont-email.me...
    >> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >> news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>> news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
    >>>> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >>>> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>>>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
    >>>>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >>>>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
    ps.com...
    >>>>>>
    >>>>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>>>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>>>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>>>>
    >>>>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
    >>>>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
    >>>>
    >>>> Bardzo często - zgoda.
    >>>> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
    >>>
    >>> Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero
    >>> po kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego
    >>> sprzętu.
    >>
    >> W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
    >> do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
    >> z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
    >> zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
    >> Jak jest w Polsce?
    >
    > Przy zakupie przez Internet masz 14 dni na zwrot towaru bez śladów
    > użytkowania w oryginalnym opakowaniu.
    > Niektóre sklepy odzieżowe dopuszczają zwrot lub wymianę ubrania
    > w ciągu 30 dni. Oczywiście też bez śladów używania i z metką.

    Czyli rzeczywistość w Polsce faworyzuje sprzedawcę, nie kupującego.
    Smutne.


  • 420. Data: 2016-01-04 13:35:10
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 31.12.2015 o 23:26, Budyń pisze:
    w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >
    > Wali mnie ta różnica, na pewno dzwiek w słuchawkach za 60zł nie jest 24x lepszy niz
    tych za 2,5. Natomiast te moje uszkodzone kosztowały 110zł - a głównym powodem zakupu
    było zdanie "W urządzeniu został wykorzystany wytrzymały kabel w oplocie,
    zapewniający trwałość i niezawodność na długie lata."
    >
    > Długie, kurfa, lata.............
    >
    >

    Po prostu oszustwo. Ale są słuchawki z naprawdę wytrzymałym kabelkiem,
    takie co na infoliniach się używa. Trzeba całą zmianę kabel wyginać w 1
    miejscu, żeby trzeszczeć zaczęło. No ale sama gąbka podobno 3 dolce
    kosztuje. Zdaje się, że firma Platronix czy jakoś tak.


    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

strony : 1 ... 30 ... 41 . [ 42 ] . 43 ... 50 ... 53


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: