    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: [pr] 895500124 - kolejny numer do wyłudzania pieniędzy?
    Date: Wed, 23 Nov 2016 17:26:01 +0100

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Namawianie na drogie połączenia jest oczywiste, ale gdyby wyciekł
    >numer związany z usługą premium, w której automat na przykład zasila
    >jakieś inne konto realnymi pieniędzmi, to by była klęska biznesu.

    Nie wydaje mi sie, abym dzwonil do wrozki, bo ktos mi podal tani
    numer.
    No ale niektorzy dzwonia, to troche mozna stracic. Tylko u nich sie
    raczej tak szybko nie rozpropaguje taki numer.

    A wykryja w ciagu miesiaca i numer zmienia ?

    Nie wiem jak to technicznie zorganizowane - ale chyba juz przy ISDN
    wiadomo na jaki numer przychodzi rozmowa, to tych "darmowych" mozna
    nie odbierac.

    >Też możliwe. Pomyślałem jeszcze o budowaniu bazy danych z jeleniami.
    >Jeśli ktoś dał się nabrać na ten numer, to można próbować go doić na
    >inne sposoby.

    Tylko nikt tam nie odbiera.
    Zarzut z internetu jest bodajze taki, ze niby nikt nie odbiera i
    slychac "sygnal dzwonienia", a kasa leci.

    Jesli kasa jak za zwykla rozmowe - w zasadzie nie bylo tematu.
    Pozostaje tylko ciekawosc po co ktos taka "pulapke" zalozyl, bo
    pieniedzy to ja w tym nie widze.
    Moze po prostu kolejny blad sygnalizacji.

    J.