  • Data: 2016-12-03 10:49:11
    Temat: Re: [pr] 895500124 - kolejny numer do wyłudzania pieniędzy?
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.6761754998789173074@news.neostrada.pl

    > Dla mnie konto to jest w banku.

    W jaki sposób?
    Wchodzę do kiosku, kupuję zdrapkę TakTak (mam Mix-a), płacę gotówką wyjętą z
    prawej kieszeni, z reszty, którą dostałem wczoraj w sklepie (mogłem ją
    równie dobrze dostać w prezencie od Wujka Tadka, czy pożyczyć od znajomego),
    uzupełniam konto... gdzie tu widzisz BANK? Jakim cudem konto usług
    telefonicznych u operatora, tutaj: TakTak w T-Mobile (d. Era), jest kontem
    bankowym, w banku? Napisz coś więcej, może coś grupowo przegapiliśmy,
    zdarzało się, a nie chcemy pochopnie osądzać. Bo dla mnie z kolei, BANK jest
    tu jedynie odgłosem, który usłyszę, gdy walnę głową w ścianę.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.